خبرگزاری کار ایران

اختلاف قدیمی دوباره سر باز می‌کند؟

کریمی - آجورلو؛ هشت سال پس از درگیری معروف

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۸۶۳

شکایت کریمی از تراکتورسازی مجددا او و آجورلو را مقابل هم قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا٬ علی کریمی. بازیکن سابق فوتبال و مربی برکنار شده نفت تهران این روزها پرونده شکایت از تراکتورسازی را به دلیل عدم دریافت مطالباتش از این باشگاه به جریان انداخته است.

کریمی در لیگ سیزدهم بازیکن تراکتورسازی بود و از آن زمان مبلغی از این باشگاه طلب دارد که حالا بعد از ۴ سال این پرونده در زمان مدیریت مصطفی آجورلو  در این باشگاه به جریان افتاده است.

این شکایت ناخواسته علی کریمی و مصطفی آجورلو را به عنوان طرفین ماجرا مقابل هم قرار داده است تا این دو نفر بعد از 8 سال یکبار دیگر رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

آخرین برخورد کریمی و آجورلو که به جنجال کشیده شد٬ مربوط به لیگ نهم و سال 89 می‌شود که کریمی به عنوان بازیکن در استیل‌آذین که مدیریت آن بر عهده آجورلو بود حضور داشت ولی پایان همکاری این دو با اخراج کریمی از باشگاه همراه بود.

کریمی در آن مقطع مصاحبه‌های تندی علیه آجورلو انجام داد و مدیرعامل وقت استیل‌آذین در مقابل هافبک تیمش را به روزه‌خواری در تمرینات در ماه مبارک رمضان متهم کرد و این موضوع را دستمایه اخراج او قرار داد.

درگیری رسانه‌ای میان کریمی و آجورلو تا مدت‌ها جنجال رسانه‌ای به راه انداخت و نقل محافل خبری بود تا کم کم با دور شدن مقطعی آجورلو از فوتبال باشگاهی به دست فراموشی سپرده شد.

حالا با شکایت کریمی از باشگاهی که آجورلو مدیریت آن را بر عهده دارد این دو نفر مجددا مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و اتفاقاتی که در گذشته میان طرفین رخ داده است٬ شانس تعامل و توافق بدون دردسر را کاهش می‌دهد و ممکن است دود این اختلاف کهنه در چشم تراکتورسازی برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز