خبرگزاری کار ایران

حسین بادامکی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

پرسپولیس پتانسیل انجام معجزه را دارد/ خیلی دوست دارم جباری اینجا بیاید اما...

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۱۴۵

کاپیتان سیاه جامگان گفت: جباری بازیکن بزرگی است و دوست دارم که به مشهد بیاید اما او قبول نمی‌کند.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت سیاه جامگان اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم. وضعیت خوبی داریم و تمرینات به صورت منظم پیگیری می شود.

وی در ادامه درباره بحران سیاه جامگان افزود: دو بازی آخر را واگذار کردیم. شرایط سخت شده است اما در طول فصل بدکار نکرده ایم. ممکن است این اتفاق برای هر تیمی پیش بیاید که در چند هفته نتیجه نگیرد. نا امید نیستیم و سعی می کنیم از این هفته توقعات را برآورده کنیم.

کاپیتان سیاه جامگان در ادامه بیان داشت: مقابل گسترش فولاد بدشانسی آوردیم. حق ما باخت نبود و تیم حریف از تک موقعیت خود استفاده کرد. اما در بازی برابر پیکان هم خودمان خوب نبودیم و هم داور خوب کار نکرد و تصمیمات اشتباهی گرفت.

وی درباره جدال با سپاهان گفت: سپاهان خوب نتیجه نگرفت اما آنها تیم بزرگی هستند و مربی بادانشی به نام کرانچار دارند که می تواند آنها را از این شرایط خارج کند. بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. جدال در زمین خوب نقش جهان هم به کیفیت بازی کمک می کند. ما هم در برابر تیمهای بزرگ همواره نمایش و عملکرد خوبی داشته ایم.

هافبک سیاه جامگان درباره شایعاتی مبنی بربرکناری میثاقیان گفت: الان نسبت به گذشته خیلی بهتر شده ایم. مدیرعامل باشگاه هم همواره حمایت خود را از کادر فنی اعلام کرده و خارج از بحث کاری رفاقت دیرینه ای هم بین انها وجود دارد. باشگاه پشت آقای میثاقیان است و نباید فراموش کنیم ایشان تیم را در لیگ برتر نگه داشتند. با یکی دو باخت نمی شود همه چیز را از یاد برد. خیلی از تیمهای بزرگ با امکانات زیاد از ما عقب هستند. اما به هر حال توقعات بالاست.

ستاره اسبق پرسپولیس درباره بازی برگشت این تیم در برابر الهلال اذعان داشت: در فوتبال کار نشد ندارد. بی سابقه نبوده که تیمهای بزرگ موفق شده اند نتایج سنگین را برگردانند. پرسپولیس هم پتانسیل این کار را دارد.

بادامکی در پایان به حمایت از هم بازی پیشین خود مجتبی جباری پرداخت و گفت: مجتبی بازیکن بزرگی است و به نظرم می تواند از لحاظ روحی و روانی به استقلال کمک کند.  نبودش در استقلال به چشم خواهد آمد. امیدوارم تصمیمش مبنی بر خداحافظی درست نباشد و این اتفاق رخ ندهد. خیلی دوست دارم به مشهد و پیش من بیاید اما می دانم که قبول نمی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز