خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ برتر والیبال؛

پیروزی با اقتدار بانک سرمایه و سایپا

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۲۳۷

تیم های والیبال بانک سرمایه و سایپا تهران لیگ برتر سال 96 را پیروزی با اقتدار آغاز کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» عصر امروز با شش دیدار پیگیری خواهد شد.

در دومین دیدار شهر تهران تیم بانک سرمایه به مصاف شهرداری ورامین رفت و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 13 و 25 بر 16 به پیروزی رسید تا سه امتیاز نخست این رقابت ها را به دست آورد.

حسین پورکاشیان قضاوت این دیدار 79 دقیقه ای با 300 تماشاگر بر عهده داشت و محمدرضا کاویانی و قادر صادقی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت آن را عهده دار بودند.

مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه در ابتدای این مسابقه از ترکیب عادل غلامی، شهرام محمودی، مجتبی میرزا جانپور، سید محمد موسوی، توماس ژیکاردو و فرهاد قائمی استفاده کرد.

تیم شهرداری ورامین این مسابقه را با ترکیب رحمان داودی، علی یوسف پور، افشین فر، مسعود عزیزی، آرمین تشکری و رسول نجفی آغاز کرد.

تیم های پیکان تهران و شهرداری تبریز از دقایقی دیگر در سومین دیدار شهر تهران در هفته نخست لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر می روند.

نارنجی پوشان سایپا نیز امروز و از ساعت 16 در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف کاله مازندران رفتند و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 21 میزبان خود را شکست دادند تا نخستین گام را با اقتدار بردارند.

این دیدار 1400 تماشاگر داشت و به مدت 95 دقیقه طول کشید. محمدشاهمیری و نادر انصاری داوران اول و دوم این مسابقه بودند و حمید حق‌بین نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز