خبرگزاری کار ایران

موفقیت قدم به قدم شکل می‌گیرد؛

شفر: نمی‌توانیم شعبده بازی کنیم / امیدوارم ایران در جام جهانی موفق شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۱۴

سرمربی استقلال تهران ابراز امیدواری کرد که بازیکنان این تیم از لحاظ آمادگی بدنی به شرایط مناسب برسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وینفرد شفر در حاشیه نشست خبری باشگاه استقلال به همراه حامی مالی این تیم گفت: آقای زحمتی در حال حاضر در تمرینات حضور دارد و بقیه مسائل با هماهنگی رئیس باشگاه است. من و رئیس باشگاه با یکدیگر همصدا هستیم. 

وی ادامه داد: همانطوری که در جریان هستید انتخاب دستیاران با هماهنگی قبلی بوده است. در حال حاضر مهم ترین چیز تیم است و ما می‌خواهیم پله به پله کار کنیم . همانطوری که می دانم کارم را پیش می‌برم، نه همانطوری که خبرنگاران از من توقع دارند. با افتخاری همیشه مستقیم صحبت کرده‌ام. خود ایشان همانطوری که توضیح دادند زمانی که مناسب باشد تصمیم گیری می‌کنیم.

شفر درخصوص حضور دستیار جامائیکایی در کادرفنی استقلال خاطرنشان کرد: من هنوز کسی را در اینجا ندیدم.

سرمربی استقلال درباره شرایط فنی آبی پوشان اظهار داشت: بازیکنان تیم از لحاظ روحی مقداری ضعیف بودند و اعتماد به نفس و موجود را نداشتند. از لحاظ تاکتیکی خیلی باید کار کنند. همه برای تمرینات آماده هستند و باز هم می گویم که موفقیت با زحمت خوب قدم به قدم پیش می آید.

شفر درباره دیدار دوستانه ایران برابر روسیه و حضور شاگردان کارلوس کی روش در جام جهانی عنوان کرد: شما یک تیم ملی خیلی خوب و بازیکنان خیلی خوبی دارید. مخصوصا بازیکنان ما که برابر توگو خیلی خوب بازی کردند. تمام مربیان باشگاه ها برای تیم ملی کار می کنند. امیدوارم ایران در جام جهانی موفق شود و روسیه تیم خوبی دارد ولی آنها در کاپ ملت ها خوب کار نکردند. من مطمئنم که تیم ما اگر خوب بازی کنند قطعا در روسیه موفق می شوند. امیدوارم که بازیکنانمان صحیح و سالم برگردند و بتوانیم برای بازی پیش رو آماده باشیم. کسی نمی تواند جادو و شعبده بازی کند و همانطوری که رئیس باشگاه گفتند ما همه باید مانند یک خانوده شویم و دوست دارم در روزنامه ها و خبرگزاری ها چیزهای قشنگ ببینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز