خبرگزاری کار ایران

ماجدی: مشکلات هم باعث توقف افتخار آفرینی تیم‌های ایرانی در مسابقات نشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۰۶

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: علی‌رغم محدودیت‌های مالی، برنامه ریزی های بسیار مطلوبی صورت گرفته که با همدلی و همکاری هیات رئیسه، هیات‌های استانی و ارکان فدراسیون فوتبال به مرحله اجرا در آمده و باعث شده تا با وجود مشکلات، برنامه هایمان متوقف نشود.

به گزارش ایلنا میرشاد ماجدی، رییس کمیته آموزش گفت: بدون شک برای مدیریت کردن و رسیدن به اهداف نیاز به یک استراتژی کامل و دقیق داریم تا بتوانیم برنامه های خود را طبق استراتژی اجرا کرده و به اهدافمان برسیم. وجود منابع مالی و انسانی، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و سپس مدیریت کردن برنامه ها از جمله مواردی است که می تواند در پیشبرد اهداف یک مجموعه تاثیر گذار باشد که خوشبختانه مدتهاست این اتفاق در فدراسیون رخ داده است.
وی ادامه داد: علیرغم محدودیت‌های مالی، برنامه ریزی های بسیار مطلوبی صورت گرفته که با همدلی و همکاری هیات رئیسه، هیات‌های استانی و ارکان فدراسیون فوتبال به مرحله اجرا در آمده و باعث شده تا با وجود مشکلات، برنامه هایمان متوقف نشود و هم اکنون بتوانیم به عنوان کشوری که 5 تیمش در جام جهانی حضور داشته است، معرفی شویم. در واقع وجود چنین اتفاقی سحطی و گذرا نیست و مطمئنا پشت این موفقیت بزرگ، برنامه های مهم و سیاستهای دقیق اجرایی شده و معتقدم نباید به سادگی از آن گذشت.
وی ادامه داد: کارشناسان اکثر با برد ها و شکست‌ها عملکرد تیم ها و یک مجموعه را مقایسه می‌کنند اما اکنون خوشحالم که خارج از فضای پیروزی و شکست به این موضوع نگاه می کنیم و در نهایت به عنوان کشوری که 5 نماینده درجام جهانی داشته مورد ارزیابی قرار می‌گیریم.
رئیس کمیته آموزش در پایان گفت: با برنامه ریزی، هماهنگی و در عین حال مدیریتی که در فدراسیون فوتبال می بینم، مطمئن باشید در سال های آینده اجازه نخواهیم داد در تیم هایی که به جام جهانی صعود کردند خلاء ایجاد شود و از تمام ظرفیتهای خود استفاده می کنیم تا خود را به اثبات برسانیم. استفاده از ظرفیتهای بسیار خوب، جوان و با دانش در مجموعه تیم ها و فدراسیون بدون شک باعث خواهد شد تا شاهد روند صعودی تیم ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز