خبرگزاری کار ایران

بیانی: به چند دلیل با انتخاب سرمربی خارجی برای استقلال مخالفم/ کمیته فنی خوب است ولی به شرطی که تشریفاتی نباشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۳۸۳

پیشکسوت فوتبال در مورد استقلال و انتخاب سرمربی جدید این تیم صحبت کرد.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت نیمکت استقلال برای فصل آینده اظهار داشت: متاسفانه زمان برای استقلال در حال از دست رفتن است و هر روز می‌گویند سرمربی جدید طی امروز و فردا مشخص می‌شود ولی اتفاقی نمی‌افتد و این به ضرر تیم است. خصوصاً اینکه پرسپولیس و سپاهان سرمربیان فصل گذشته خودشان را حفظ کردند و از این جهت خیلی از استقلال جلو هستند. به نظرم باشگاه باید به سرعت هم یک گزینه اصلح انتخاب کند و هم زمان را بیشتر از این از دست ندهند. این موضوع کمی بیشتر طول بکشد نگران کننده خواهد شد.

وی افزود: اینکه باشگاه یک کمیته فنی تشکیل داده و از پیشکسوتان و اهالی فن در کارهای فنی مشورت می‌گیرد اتفاق خوبی است ولی مشروط به اینکه این نفرات و خروجی جلسه‌هایشان تاثیری در تصمیمات باشگاه داشته باشد و صرفاً یک کمیته تشریفاتی نباشد که تصمیمی بگیرند ولی باشگاه کار خودش را بکند و مسیر خودش را برود. افرادی که در این کمیته هستند هم شناخته شده و کاربلد هستند و از قدیمی‌های استقلال به حساب می‌آیند. امیدوارم مدیریت باشگاه در تصمیماتش از نقطه نظرات و مشورت های آنها استفاده کند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه سرمربی جدید باید خارجی باشد یا ایرانی، گفت: بیش از اینکه بخواهیم نگاه کنیم سرمربی استقلال ایرانی است یا خارجی، باید به رزومه و توانایی‌هایش نگاه کنیم ولی اینجا چند مساله باید مد نظر قرار بگیرد. اول اینکه سرمربی خارجی اگر به ایران بیاید زمان می‌برد تا با فوتبال ما آشنا شود و مثل فصل قبل که ساپینتو امتیازات مهمی ابتدای فصل از دست داد ممکن است اوایل فصل مشکلاتی ایجاد شود. مورد بعدی اینکه سرمربی خارجی با کیفیت به این راحتی به ایران نمی‌آید، خصوصاً الان که قوانین سخت‌گیرانه هم برای امضای قرارداد با خارجی‌ها گذاشته‌اند و همین کار را مشکل کرده است. برای همین در مقطع کنونی شاید یک سرمربی کارنامه دار داخلی گزینه بهتری باشد.

بیانی در ادامه توضیح داد: من از گزینه خاصی نام نمی‌برم چون کار درستی نیست ولی این را هم باید مد نظر قرار داد که هرکس به استقلال بیاید هواداران از او انتظار قهرمانی و جام دارند چون ساپینتو فصل گذشته عملکرد خوبی داشت ولی نتوانست جام بیاورد و جدا شد و اتفاقا امسال انتظارها بابت ناکامی فصل قبل بیشتر هم هست. امیدوارم گزینه مناسبی روی نیمکت استقلال بنشیند و موفق هم عمل کند. از سویی عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات هم موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز