خبرگزاری کار ایران

بهنام پیشرو نمی‌تواند مدعی باشد.

جهانیان: گل‌محمدی کاره‌ای نیست که در مورد حذف ما از آسیا نظر بدهند/ می‌گویند بدهی‌ها را بده بعد مجوزت را میدهیم/ علی کریمی باید بیاید در تیم مربیگری کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۵۱۸

مالک نفت طلاییه در مورد خبر حذف این تیم از رقابت‌های آسیایی واکنش نشان داد.

حمیدرضا جهانیان در گف‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بحث حذف باشگاه نفت از لیگ قهرمانان آسیا به گفته مدیرکل تربیت بدنی استان تهران اظهار داشت: ایشان کاره‌ای نیست که بخواهد در این مورد نظر بدهد و نقش‌شان یک نقش نظارتی است. در حال حاضر با عدم صدور مجوز فعالیت ما دارند وقت‌کشی می‌کنند که فرصت از ما گرفته شود و باشگاه از آسیا حذف شود.

وی افزود: به ما می‌گویند بدهی‌ها را پرداخت کن تا بعد از آن به تو مجوز بدهیم. کدام آدم عاقلی چنین کاری انجام می‌دهد؟ مجوز یک‌ماهه به من دادند و در این مدت 2 میلیارد تومان هزینه‌ کرده‌ام. تمام ضمانت‌های لازم هم گذاشته شده و نمی‌دانم چرا در دادن مجوز تعلل می‌کنند؟

مالک باشگاه نفت طلاییه در ادامه یادآور شد: مشکل اصلی باشگاه مربوط به نامه اداره دارایی بود که حکم کرده بودند نفت واگذار نشود و ما این مشکل را برطرف کردیم و مجوز انتقال باشگاه را گرفتیم. حساب بازیکنان و عوامل نفت که مسدود شده بود را باز کردیم. دیگر نمی‌دانم چه مشکلی این وسط وجود دارد.

جهانیان در مورد برنامه‌هایش برای باشگاه‌داری عنوان کرد: اگر مجوز یکساله ما صادر شود با طلبکاران تسویه حساب خواهیم کرد و برنامه‌های بزرگی برای نفت داریم. متاسفانه وقتی بخش خصوصی قصد دارد وارد شود و هزینه کند به جای اینکه حمایتش کنند به این شکل مشکل ایجاد می‌کنند.

وی در مورد وضعیت علی کریمی در تیم گفت: کریمی مربی تیم است و باید در تمرینات حاضر شود ولی نه به باشگاه می‌آید و نه تلفن‌هایش را جواب می‌دهد. ما منتظر او هستیم که بیاید و تکلیف را روشن کند.

جهانیان در پایان در مورد شکایت بهنام پیشرو که باعث متوقف شدن انتقال باشگاه با حکم قضایی شده است عنوان کرد: هنوز حکمی به ما ابلاغ نشده است ولی بهنام پیشرو نمی‌تواند مدعی باشد و حکم نهایی به سود ما خواهد بود. طرف حساب ما شرکت نفت است نه بهنام پیشرو و ما خودمان را نماینده خانواده بزرگ شرکت نفت می‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز