خبرگزاری کار ایران

خوشحالی بی‌وصف برای ونگر؛ اوزیل در آرسنال ماندنی شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۶۱۱

طبق گزارشی نشریه معتبر انگلیسی بازیکن آلمانی ارسنال روند خوبی را برای تمدید قرارداد باباشگاه آرسنال سپری می‌کند.

به گزارش ایلنا، طبق جدیدترین گزارش نشریه سان انگلیس مسوت اوزیل که سال پایانی قراردادش در آرسنال را سپری می‌کند تمامی پیشنهادها برای جدایی از آرسنال را رد کرده است. همین خبر باعث خوشحالی بی وصف ونگر می‌شود زیرا او استرس جدایی اوزیل را در کنار پایان همکاری با الکسیس سانچز حس می‌کرد و حال مطمئن است که حداقل یک بازیکن طراح در ترکیبش ماندگار می‌شوند.

این بازیکن دستمزد هفتگی ۳۳۰هزار یورو را به عنوان قیمتش برای جدایی از آرسنال در نظر داشت که در حال حاضر پیشنهادهای باشگاه دیگر در این حد نبوده و این موجب شده تا تمرکز بیشتر او به ادامه همکاری با آرسن ونگر و آرسنال معطوف شود‌.

از اینترمیلان که بازیکن طراحی در اختیار ندارد به عنوان مقصد اصلی اوزیل در زمان پایان قراردادش عنوان شده بود که در حال حاضر این انتقال منتفی است و شاهد این حضور پلی میکر در سری‌ آ نخواهیم بود.

رابطه خوب ژوزه مورینیو و مسوت اوزیل هم پدید آورنده شایعه همکاری دوباره این دو در منچستریونایتد شده بود. اوزیل با رئال مادرید تحت هدایت مورینیو خاطرات خوشی را تجربه کرد و در سال ۲۰۱۳ با قیمت ۴۲.۵ میلیون یورو راهی آرسنال شد.

اوزیل که از ابتدای ورود به جمع توپچی‌های لندن مبلغ ۱۵۰هزار یورو را به صورت هفتگی دریافت می‌کرد در حال حاضر به مهره اصلی در ترکیب این تیم تبدیل شده و باید دید باشگاه انگلیسی چه رقمی را برای قرارداد جدید لحاظ می‌کند.

ماجرای ادامه همکاری اوزیل با آرسنال در حالی شکل جدی به خود گرفته که چند روز پیش مدیر برنامه‌های این بازیکن عنوان کرده بود رابطه ونگر و اوزیل به خوبی پیش می‌رود و از حضور در آرسنال خوشحال است. او همچنین عنوان کرده بود که شاید اوزیل ۲یا۳ سال دیگر در لباس این تیم به دوران حرفه‌ای اش ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز