خبرگزاری کار ایران

تارتار: مقابل تراکتور بی پروا بازی می کنیم/ خاطرات خوبی از تبریز دارم

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۸۰۵

سرمربی پارس جنوبی گفت: محسن فروزان با گذشته اش فاصله گرفته و بازیکن دیگری شده،می‌داند که چقدر می‌تواند در آرامش به تیم کمک کند.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش اظهار داشت: از شهر تبریز خاطر خوشی داشته‌ام، چه آن زمانی که بازیکن تیم تراکتورسازی بودم و چه آن زمان که سرمربی تیم گسترش فولاد شدم.

وی در ادامه افزود: فردا برابر تیم تراکتورسازی بازی داریم که از بازیکنان جوان خوبی بهره می‌برد، بازی با این تیم در حضور تماشاگرانش بسیار سخت است.

تارتار افزود: اما تیم پارس جنوبی تیم صدرنشین لیگ برتر بوده و می‌خواهیم همچنان رده اول را حفظ کرده و نشان دهیم که بی‌جهت در صدر جدول حضور نداریم.

سرمربی تیم پارس جنوبی افزود: ضمن احترام به تراکتورسازی باید بگویم برای 3 امتیاز آمدیم و بی‌پروا بازی خواهیم کرد،امتیازات خوبی کسب می‌کنیم و کسی از تیم ما انتظار قهرمانی ندارد.

تارتار گفت: محسن فروزان با گذشته اش فاصله گرفته و بازیکن دیگری شده،می‌داند که چقدر می‌تواند در آرامش به تیم کمک کند.

وی در مورد سرمربی تیم گسترش فولاد که پدرزنش نیز هست،گفت: آقای کریمی از مربیانی با دانش فوتبال کشور است و از مربیانی است که باید همیشه در لیگ برتر فعالیت داشته باشد،در مورد بازی تیمم با تیم ایشان که هفته اول دور برگشت است، زود است سخن بگویم.

تارتار گفت: حامد نورمحمدی مدافع پرتجربه خود را به دلیل  محرومیت نداشته و امید سینگ و دشتی را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز