خبرگزاری کار ایران

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران:

استقلال خوزستان 1 - 3 پرسپولیس؛ خط و نشان توپخانه پرسپولیس برای الهلال

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۸۰۷

پرسپولیس در نیمه اول با ثبت سه گل توانست به پیروزی برابر استقلال خوزستان دست یابد و خود را مهیای جدال برابر الهلال کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس که هفته آینده در دیداری سرنوشت ساز جدال با الهلال عربستان را پیش رو دارد، در نیمه اول جدال مقابل استقلال تمرین گلزنی کرد و توانست با سه گل راهی رختکن شود. آنها با حفظ این نتیجه هفته نهم را با سه امتیاز خاتمه دادند تا با روحیه مناسب به دیدار برگشت نیمه نهایی بروند.

 

داور: محمدحسین زاهدی فرد   کمک داوران: آرمان اسعدی و محمد عطایی         

ورزشگاه :غدیر اهواز

 

کارت زرد:-

کارت قرمز: موسی کولبالی (38) استقلال خوزستان

 

گل ها:

استقلال خوزستان 0 - 1 پرسپولیس ( علی علیپور در دقیقه 16) : پاس در عمق سیامک نعمتی در موقعیت تک به تک به گادوین منشا رسید که ضربه این بازیکن را داودی برگشت داد، اما در ریباند علی علیپور از پشت محوطه جریمه با یک شوت محکم دروازه داودی را باز کرد.

استقلال خوزستان 0 - 2 پرسپولیس ( علی علیپور در دقیقه 18): پاس پشت دفاع عالی از مسلمان برای علیپور و ضربه این بازیکن با پای چپ وارد دروازه استقلال خوزستان شد.

استقلال خوزستان 0 - 3 پرسپولیس ( شجاع خلیل زاده در دقیقه  26): ارسال ماهینی با پای چپ پس از عبور از مدافعین استقلال در تیر دو به شجاع خلیل زاده رسید و ضربه این بازیکن از زاویه بسته به سومین گل پرسپولیس تبدیل شد.

استقلال خوزستان 1 - 3 پرسپولیس (رضا کرملاچعب در دقیقه 34): کرملاچعب در موقعیت تک به تک با رادوشوویچ توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد و یکی از گلهای خورده را پاسخ داد.

 

استقلال خوزستان:

گودرز داوودی، ابوالفضل علایی، موسی کولی بالی، سید علیرضا زندوی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حسین بهرامی، سلمان بحرانی، فرید بهزادی کریمی، رضا کرملاچعب(ابوالفضل محمدحسنی71) ، جونیور(سابا تاواتزه 63)

سرمربی: عبدالله ویسی

 

پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابى نیا، سیامک نعمتى( شایان مصلح 90)،محسن مسلمان( احسان علوان زاده 81) ، گادوین منشا(بشار رسن 64) و على علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

دقایق حساس:

دقیقه 02: فرید بهزادی کریمی در موقعیت تک به تک با رادوشوویچ قرار گرفت که ضربه این بازیکن در حالی که از رادوشوویچ نیز عبور کرده بود با تکل عالی محمد انصاری برگشت داده شد.

دقیقه 07: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را منشا زد،که شوت سنگین این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه 38: روی اشتباه گودرزی نعمتی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که با دخالت کولیبالی نتوانست ضربه اش را به ثمر برساند اما زاهدی فر با اعلام پنالتی - اخراج،صحنه بحث برانگیزی را رقم زد.

دقیقه 39:ضربه پنالتی را منشا به سمت راست دروازه استقلال خوزستان زد،که  واکنش خوب داوودی مانع از به ثمر رسیدن گل چهارم پرسپولیس شد.

دقیقه 45: ضربه فرید بهزادی کریمی از پشت محوطه جریمه، با واکنش رادو شوویچ برگشت داده شد.

بازی در دقایق ابتدایی نیمه دوم در اختیار تیم ده نفره استقلال خوزستان است، اما آنها در خلق موقعیت ناکام هستند.

دقیقه 57: ضربه سرکش علیرضا زندوی به شکل خطرناکی از کنار دروازه رادوشوویچ به بیرون رفت.

دقیقه 61:ارسال کرنر دورقی با ضربه بی دقت کعبی همراه شد که این موقعیت هم برای خوزستانی ها از دست رفت.

دقیقه 66:پاس رو به جلوی بشار رسن در شرایطی نامتعادل به سیامک نعمتی رسید که ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 67: ضدحمله خطرناک بازیکنان پرسپولیس و موقعیت دو به یک، با ضربه خودخواهانه مسلمان حاصلی را برای پرسپولیس نداشت.

دقیقه 76: روی دفع ناقص مدافعان پرسپولیس توپ به فرید کریمی رسید و ضربه این بازیکن از زاویه بسته از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 80: علیپور فرصت عالی برای هتریک کردن را با ضربه بی دقت خود که از بالای دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت، را از دست داد.

دقیقه 81:برگردان محرمی از درون محوطه جریمه، با ضربه سر رسن همره شد، که این توپ پس از برخورد به تیرک دروازه برگشت داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز