خبرگزاری کار ایران

امیدواریم با امتیاز مشهد را ترک کنیم

قلعه نویی: به ذوب آهن ظلم شده است / اولویت ما باید تیم ملی باشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۸۱۷

سرمربی ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پدیده مشهد اظهاراتی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، امیرقلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار برابر پدیده گفت: بهتر بود بازی در استادیوم امام رضا برگزار شود. این استادیوم متعلق به مردم است و همه جای دنیا تلاش می‌کنند هوادار را به ورزشگاه بکشند اما اینجا تلاش می‌کنند هوادار نیاید.

وی افزود: مهاجری نشان داده تیم خوبی دارد و قطعا یک بازی سخت مقابل این تیم داریم. امیدوارم کیفیت زمین بازی به نحوی باشد که اجازه دهد یک بازی زیبا انجام دهیم. در بازی‌های گذشته هم ما بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و الکی گل خوردیم. علاوه براین انصافا به تیم ما ظلم شده است. به بازیکنانم هم گفته‌ام قانون پنالتی برای تیم ما وجود ندارد و پنالتی برای ما گرفته نخواهد شد. در مجموع ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و امیدوارم نتیجه هم بگیریم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره تیم پدیده نیز خاطرنشان کرد: پدیده تیم سرعتی است و به خوبی توپ را از دفاع به حمله می‌آورد که این هم از زحمات مهاجری است. این تیم دو بازیکن ملی پوش است و در این فصل تبدیل به یکی از تیم‌های مدعی شده است. باید ابتدا ارتباط خط هافبک و خط هجومی این تیم را قطع کنیم. هفته گذشته روی این موضوع کار کردیم و امیدوارم با امتیاز از زمین خارج شویم.

قلعه نویی درباره وقفه‌هایی که در مسابقات لیگ برتر پیش می‌آید، اظهار داشت: این اعتقاد من است یک تیم ملی خوب از یک لیگ پویا بوجود می‌آید. اما امسال سال جام جهانی است و اولویت ما تیم ملی است.

بخشی دیگر از نشست خبری سرمربی ذوب آهن به انتقاد از ورزشگاه‌های ایران اختصاص یافت: ما به جز ورزشگاه آزادی زمین خوب دیگری نداریم. مخصوصا بعد از فصل پاییز همانطور که گفتم امسال سال جام جهانی است و اولویت ما باید تیم ملی باشد. ضمن اینکه باید به تیم نوجوانانمان هم تبریک بگویم که موفق شدند آلمان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهند. من این بازی را نگاه و به عنوان یک ایرانی به بازی تیم نوجوانان افتخار کردم. بعد از آن هم دیدار تیم کشورمان مقابل روسیه را دیدم که در آن دیدار هم تا دقایق پایانی از حریف پیش بودیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و تیم ملی کشورمان در جام جهانی هم موفق شود.

سرمربی ذوب آهن در خصوص مصدومان و محرومان برای دیدار مقابل پدیده بیان داشت: در دیدار فردا رجب زاده را در اختیار نداریم علاوه بر آن هم رشید مظاهری و دو بازیکن لبنانی تیممان دیروز به ما اضافه شدند.

قلعه‌نویی درباره عملکرد تیم‌های ایرانی در رده پایه، گفت: حرف من این است که باید ایرانی را باور داشته باشیم. از لحاظ نیروی انسانی، هوش و استعداد جزو چند کشور برتر جهانیم اما نبود بستر باعث می‌شود این استعدادها در حد جرقه باقی بماند که این بستر باید در همه رشته‌ها به وجود بیاید. به یاد دارم در بازی‌های آسیایی سال 54 اول شدیم. همچنان امکانات ما پایین است و با بی‌برنامگی مواجه هستیم اما نیروی انسانی خوبی در کشور ما وجود دارد. باید بسترسازی خوبی انجام شود و استادیوم‌های خوبی بسازیم. باید برای تیم‌های پایه بودجه خوبی تصویب شود که اگر این اتفاقات رخ دهد خیلی بهتر از این خواهیم بود.

سرمربی ذوب آهن درخصوص اینکه با حذف نفت تهران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، شاگردانش سهمیه آسیایی کسب می‌کنند، خاطرنشان کرد: این را باید آقای آذری بگوید و من اطلاعی ندارم. بازی در لیگ قهرمانان آسیا آسانتر از لیگ برتر است چون بازیکن اینقدر انگیزه دارد که مربی دیگر از این لحاظ دغدغه‌ای نخواهد داشت. به همین خاطر فکر می‌کنم بازی کردن مقابل العین و الهلال بهتر از بازی مقابل سیاه‌جامگان است. امیدواریم تیم نفت که شایسته حضور در لیگ قهرمانان است به این مسابقات برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز