خبرگزاری کار ایران

تیمی که از ذوب‌آهن شش گل می‌خورد، قطعا مشکل دارد

ویسی: می توانستیم بازنده نباشیم / با یک برد، همه چیز عوض می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۸۳۰

سرمربی استقلال خوزستان مدعی شد تیمش می توانسته مقابل پرسپولیس بازنده نباشد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت:با وجود اینکه در 30 دقیقه نخست بازی، سه گل دریافت کردیم و یک بازیکن خود را به علت دریافت کارت قرمز از دست دادیم و بازی به گونه ای پیش می رفت که در آستانه کسب یک شکست سنگین بودیم ولی بازیکنان استقلال خوزستان به خود آمدند.

ویسی در خصوص عملکرد خط دفاعی تیمش نیز تصریح کرد: تیمی که از ذوب آهن اصفهان 6 گل دریافت می کند مسلما در خط دفاعی با مشکل مواجه است با این حال ما امروز توانستیم بازی را بیشتر کنترل کنیم. واقعیت این است که ما باید روی نقاط ضعف خود بیشتر کار کنیم و سعی خواهیم کرد در بازی های آینده نمایش بهتری در لیگ برتر داشته باشیم و نماینده بهتری برای فوتبال خوزستان باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: هم اکنون تیم ما هفت امتیاز دارد ولی با کسب یک پیروزی می توانیم تا میانه های جدول رده بندی پیش برویم. ما تنها به یک پیروزی نیاز داریم تا از این وضع خارج شویم. اگر این پیروزی به دست بیاید همه چیز به سود ما عوض می شود. فراموش نکنید امروز ما در برابر یک تیم شاخص در آسیا قرار گرفتیم و نباید انتظار زیادی از استقلال خوزستان در این بازی داشت.

وی در مورد اعتراض خود به بازیکنان تیمش گفت: باید هم از عملکرد آنها ناراحت باشم. بازیکن باید بجنگد و دعوا کند. به آنها گفتم که همه جدال‌های 50 - 50 ها باید برای شما باشد اما در این بازی برای حریف بود. بارها گفتم که تیم ما 20 تغییر داشته و نیاز به زمان دارد تا نتیجه بگیرد. بازیکنان ما جوان هستند و تجربه کسب کنند. باید پشت جوانان ایستاد و از آنها حمایت کرد. جوانان خوبی در تیم ما هستند و می‌بینیم بازیکنی مانند یونس دلفی با عملکرد خوب خود در جام جهانی، در جهان مطرح می‌شود.

ویسی درخصوص وضعیت حکیم نصاری و طالب ریکانی، خاطرنشان کرد: این دو، بازیکنان خوبی هستند اما وضعیت مدیریتی باشگاه هنوز مشخص نیست. تا زمانی که وضعیت مدیریتی باشگاه مشخص نشود، نمی‌توانیم تصمیمی برای آینده بگیریم.

وی درخصوص قضاوت داور بازی نیز گفت: درباره داوری نظر نمی‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز