خبرگزاری کار ایران

انرژی هواداران تراکتور غیرقابل توصیف است

محمد نوری: دو بازی با مصدومیت به میدان رفتم/ عضله پایم بیشتر از قبل پاره شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۹۴۲

هافبک با تجربه تراکتورسازی از شرایط خودش و تیمش در لیگ برتر می‌گوید.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت خود در تراکتورسازی اظهار داشت: با مصدومیت دو بازی را انجام دادم که این مساله باعث شد تا شرایطم سخت‌تر شود. اکنون میزان پارگی عضله پایم بیشتر شده و طبق ام آر آی و سونوگرافی و نظر کادرپزشکی باید 5 تا 6 هفته استراحت را پشت سر بگذارم.

وی در ادامه گفت: اکنون شرایط خوب پیش می‌رود و فردا باید بار دیگر ام آر آی بگیرم و اگر مشکلی نباشد تمریناتم را در کنار تیم پیگیری خواهم کرد. اکنون فشار تمرینات را با 40 تا 50 درصد دنبال می‌کنم و امیدوارم خیلی زود بتوانم به ترکیب بازگردم.

نوری در واکنش به این سوال که بازی کردن با مصدومیت ریسک بزرگی برای او محسوب می‌شد و بهتر نبود تصمیم حرفه‌ای در این خصوص می‌گرفت گفت: به هرحال اینجا شرایط خاصی دارد و دست مربی کاملا خالی است. هر کس به هر اندازه در تلاش است تا باری از روی تیم بردارد و من نیز نمی‌خواستم مشکلی برای تیم به وجود بیاید. مسلما با بازگشت محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و سینا عشوری شرایط خیلی بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالیم و این انگیزه بزرگی برای ما شکل داده که هواداران راضی هستند و انرژی مثبت به تیم می‌دهند. همه بازیکنان نیز تلاش می‌کنند پاسخ این انرژی را به بهترین شکل ممکن در زمین بدهند. با بازگشت بازیکنان مصدوم نیز دست مربی بازتر خواهد شد و مسلما در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن شرایط فوق العاده‌تر نیز خواهد شد.

محمد نوری در مورد اینکه در صورت حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان، تراکتور آمادگی حضور در این رقابت‌ها را خواهد داشت یا خیر گفت: ما که با حضور در جایگاه سوم فصل گذشته و البته حضور در فینال جام حذفی مسلما در این رقابت‌ها حاضر خواهیم بود. از نظر آمادگی حضور در لیگ قهرمانان نیز مسلما به بهترین شکل ممکن در این رقابت حاضر خواهیم شد. با بازگشت مصدومان و جذب چند بازیکن تیم شرایط خوبی برای حضوری شایسته در این رقابت‌ها خواهد داشت و امیدوارم بتوانیم به بهترین شکل جواب اعتماد و حمایت هواداران را پاسخ دهیم. باید تا نیم فصل اول نتایج خوبی بگیریم تا شانس صعود به رده بالای جدول و کسب جایگاه مناسب و در شان تیم را در فصل جاری هم به خودمان اختصاص دهیم.

هافبک تراکتورسازی در خصوص اینکه آیا از تصمیم خود برای تمدید قرارداد با این تیم راضی است یا خیر گفت: چرا باید نباشم؟ من یک فصل خوب در این تیم و کنار هوادارانش داشتم. این انرژی هواداران غیرقابل توصیف است و باعث می‌شود بدون توجه به شرایط تیم و مشکلاتی که وجود دارد به دنبال این باشیم تا بهترین عملکرد را به جا بگذاریم. هواداران تراکتور شایسته بهترین هستند و همه ما به دنبال تحقق بهترین نتایج هستیم.

وی در مورد بازی امروز برابر پارس جنوبی گفت: شرایط سخت است و پارس جنوبی نیز تیم خوبی است که البته کاملا مورد آنالیز ما قرار گرفته است. آنها خوب دفاع می‌کنند و روی ضدحملات نیز تیمی خطرناک نشان داده‌اند و نبود چند بازیکن اصلی نیز کار ما را سخت‌تر می‌کند. اما با حضور هواداران هیچ غیرممکن و نباید و نمی‌شود برای ما وجود ندارد و باید در این جدال خانگی سه امتیاز را کسب کنیم. به تیم کاملا اعتماد و امیدوار هستیم و امیدوارم پیروز بازی امروز هم باشیم.

نوری در خصوص اینکه آیا با تصمیم بازی برابر پدیده و سیاه جامگان ریسک بزرگی نداشته و اکنون از آن پشیمان نیست گفت: من در اردو نبودم اما وقتی کادرفنی زنگ زد به چیز دیگری فکر نکردم و سریعا اضافه شدم. خوشحالم که در بازی برابر پدیده این اعتماد را جواب دادم و با پاس گلم زمینه ساز صعود شدم. برابر سیاه جامگان هم شرایط همینطور بود و دست مربی خالی و باید همه بدون توجه به شرایط شخصی منافع تیم را در نظر می‌گرفتند و به همین دلیل بازی کردم. بعد از بازی در راه رفتن هم مشکل پیدا کردم و به خاطر این بود که پارگی عضله‌ام عمیق‌تر شده بود اما باید برخی اوقات شرایط احساسی و نیاز تیم را ارجح‌تر از حرفه‌ای دانست و امیدوارم تیم در نهایت به خواسته‌اش برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز