خبرگزاری کار ایران

پیغامی معنادار از کرواسی

استارت برای جدایی سرمربی پرسپولیس؛ برانکو: هر چیزی امکانپذیر است

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۹۵۹

در روزهای پر حاشیه‌ی باشگاه پرسپولیس، آخرین تیر به پیکره‌ی این تیم می‌تواند جدایی سرمربی موفق باشد.

به گزارش ایلنا، اگرچه دالیچ به عنوان سرمربی موقت این کشور انتخاب شده تا در بازی پلی آف تیم ملی کرواسی را به جام جهانی ببرد اما گویا گزینه سرمربیگری استقلال خیلی جایگاه محکمی در این تیم ندارد.

گمانه زنی ها از موقت بودن دالیچ در تیم ملی خبر می دهند و اعتقادشان بر این است که او در دوصورت تیم ملی را ترک می کند. اول ، عدم راهیابی کرواسی به جام جهانی و نتیجه نگرفتن در پلی آف است و دوم نتیجه نگرفتن در مسابقات جام جهانی روسیه . به عبارت دیگر ، دالیچ باید     برای ماندن طولانی مدت در تیم ملی کرواسی ، نتایجی بسیار خوب کسب کند که خیلی قابل پیش بینی نیست. افت فوتبال کرواسی در رده ملی ، باعث شده تا هواداران این تیم خواهان حضور خون تازه ای روی نیمکت تیم ملی باشند. مردی با تفکراتی جدید و امتحان نشده.

زدراوکو مامیچ رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی با تمجید از برانکو گفته: در حال حاضر  برانکو ایوانکویچ و اسلوان بیلیچ سرمربی وستهام بهترین مربیان کرواسی هستند که شانس زیادی برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کرواسی در آینده دارند.

این آینده کی از راه می رسد؟ آیا قرار است فدراسیون فوتبال کرواسی بعد از ناکامی احتمالی دالیچ ، سراغ برانکو بیاید؟ آیا مقصد بعدی برانکو بعد از پرسپولیس ، تیم ملی کشورخودش است؟ منابع خبری نزدیک به برانکو تاکید می‌کنند که او اگر می‌خواست می‌توانست همین حالا هم روی نیمکت تیم‌ملی کرواسی نشسته باشد اما نخواست پرسپولیس را در آستانه بازی با الهلال ترک کند منتهی ماندن او هم در این تیم طولانی مدت نیست.

شاید برانکو صبر کند تا تکلیف کرواسی در جام جهانی مشخص شود. شاید راه نیافتن کرواسی به جام جهانی و برکناری زودهنگام دالیچ، برانکو را به ترک پرسپولیس در نیم فصل تشویق کند. شاید هم او تا پایان قراردادش صبر کند و بعد از پایان فصل و پایان مسابقات جام جهانی تصمیم بگیرد. امکان دارد نتایج کرواسی در جام جهانی باعث برکناری دالیچ شود. در چنین صورتی برانکو به عنوان یک مربی آزاد و بدون قرارداد راحت‌تر می‌تواند به کرواسی بازگردد.

تکه کلام معروف «همه چیز امکان پذیر دارد» برانکو، اینجا ترسناک‌تر می‌شود. در چنین شرایطی تمدید قرارداد با پرسپولیس شاید تنها راهی باشد که بتواند حضور او برای فصل بعد روی نیمکت تیم پر طرفدار تهرانی را تضمین کند. بهتر نیست تا دیر نشده کسی کاری انجام دهد؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز