خبرگزاری کار ایران

پیام کارشناسی مدیرعامل باشگاه استقلال به هواداران؛ به زمان نیاز داریم!

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۳۱۷

مدیرعامل باشگاه استقلال پیامی را خطاب به هواداران منتشر کرد.

بهگزارش ایلنا  سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال با انتشار پیامی خطاب به هواداران نوشت :استقلال در دیدار روز گذشته عملکرد قابل قبولی در حفظ توپ و کار تیمی داشت. بازیکنان در همه دقایق مسابقه از حریف خود برتر بودند و شانسی به رقیب ندادند. البته تا زمانی که توپ وارد دروازه نشود، تیمی برنده نیست اما استقلال در مسیر پیشرفت قراردارد و بدون تردید روز به روز بهتر میشود و اشکالات آن برطرف میگردد. همه ما میدانیم هرمربی که تیمی راتحویل می گیرد، به زمان احتیاج دارد تا تیمش را بشناسد و آماده کند. بنابراین وظیفه همه ما این است که به آقای شفر فرصت بدهیم و از او حمایت کنیم.

هواداران عزیز استقلال به خاطر دارند هرمربی خارجی که به ایران آمده، چندین سال طول کشیده تا نتیجه بگیرد. آقای شفر کارش را از صفر شروع کرده و برای رسیدن به بالای جدول باید کارهای زیادی انجام دهد.
مدیریت باشگاه استقلال نیز برای موفقیت تیم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در همین راستا تیم استقلال برای انجام کارهای تاکتیکی خود از اواسط همین هفته در زمین صنایع دفاع تمرینات خود را ادامه خواهد داد که امکانات و شرایط بسیار مطلوبی دارد.
هواداران عزیز می دانند بدون حمایت و پشتیبانی آنها، استقلال نمیتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد. آقای شفر و تک تک اعضای باشگاه با همه وجود برای موفقیت تیم تلاش میکنند.
هواداران استقلال باید به تیم محبوبشان کمک کنند و به بازیکنان اعتماد به نفس، شجاعت و انگیزه بدهند. تلاش و کوشش کادر فنی، بازیکنان و باشگاه استقلال با حمایت هواداران تکمیل می گردد و میتواند استقلال را به مسیر پیشرفت و موفقیت برساند، هدفی که همه اعضای باشگاه برای رسیدن به آن ایمان کامل دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز