خبرگزاری کار ایران

رکوردی که سپیدرود برابر سایپا ثبت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۳۳۷

سرمربی سپیدرود رشت در دیدار برابر شاگردان علی دایی دست به اقدامی جالبی زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپیدرود رشت در دیداری حساس برابر سایپا تهران قرار گرفت و در دقایق پایانی موفق شد این تیم را با گل دقایق پایانی پویا نزهتی متوقف کند. این بازی خارج از خانه دستاورد بزرگی در ترکیب سرخپوشان گیلانی داشت و سرمربی این تیم تاکتیک متفاوتی را برابر شاگردان علی دایی اتخاذ کرد.

علی دهقان، امید سام کن، محمد لطفی و حمید ملکی 4 بازیکن زیر 23 ساله بودند که با نظر سرمربی سپیدرود هرکدام در ترکیب قرار گرفتند و در این بازی پرفشار محک خوردند. اتفاقی که پیش از این به این صورت رخ نداده بود و به عنوان رکوردی در ترکیب پرشورهای گیلانی ثبت شد.

سپیدرود رشت از هفته چهارم با پیروزی برابر پیکان روند خوبی را در پیش گرفته و آنها تنها در دیدار هفته هشتم از پس حریف قدرتمندی به نام استقلال برنیامدند. روند خوب تیم تازه لیگ برتری شده در بازی روز گذشته هم ادامه دار بود تا آنها در اولین حضور این بازیکنان جوان حداقل یک امتیاز کسب کنند.

سرخپوشان گیلان در هفته آینده برابر تیم مدعی پدیده مشهد قرار می‌گیرند و باید دید علی نظرمحمدی در دیدار خانگی هم به این جوانان برای حضور در ترکیب اصلی اعتماد می‌کند تا رکوردی دیگر در ترکیب این تیم ثبت کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز