خبرگزاری کار ایران

هنوز یک نیمه از بازی با الهلال مانده است

جلال حسینی: کی‌روش، برانکو و هواداران جواب حاشیه‌سازان را دادند/ جواب خریبین را در زمین می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۴۷۳

کاپیتان پرسپولیس از دیدار برگشت مقابل الهلال و شانس تیمش برای جبران نتیجه می‌گوید.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد آخرین وضعیت خودش و پرسپولیس اظهار داشت: شرایط خیلی خوب است و  بعد از چند هفته سخت توانستم به میادین برگردم و دوبازی دوستانه در ترکیب تیم ملی و تمرینات روزهای اخیر با پرسپولیس به خوبی برایم پیش رفته است و آماده بازی‌های بعدی هستم.

وی در خصوص حواشی اخیر ایجاد شده که به خاطر مصدومیت و دوری‌اش از میادین ایجاد شده بود گفت: دوست ندارم در مورد حواشی ایجاد شده صحبت کنم. از کی‌روش، برانکو و هواداران ممنونم که در این مدت از من حمایت کردند و خودشان جواب حاشیه‌سازان را به خوبی دادند و دیگر که از این مسائل عبور کرده‌ایم ترجیح می‌دهم دوباره آن را باز نکنم و در موردش حرف نخواهم زد.

کاپیتان پرسپولیس در مورد دوران مصدومیتش گفت: دوری از فوتبال خیلی سخت است و من هم روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و تلاش زیادی کردم در این مدت تا هرچه زودتر به میادین برگردم و انگیزه زیادی هم داشتم و خدا را شکر که مجدداً بازگشتم و فکر می‌کنم روند خوبی در پیش گرفته‌ام.

جلال حسینی با اشاره به شکست سنگین مقابل الهلال و امید به جبران نتیجه عنوان کرد: الهلال تیمی است که همه آن را می‌شناسند و از قدرت‌های فوتبال آسیاست. بازی‌های رفت و برگشت از نظر من دو نیمه یک بازی محسوب می‌شوند که نیمه اول را 4 - 0 باختیم و به دنبال جبران آن در نیمه دوم هستیم که کار خیلی سختی است ولی نا امید نیستیم. نیاز داریم بجنگیم و با تمام وجود برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم.

وی در ادامه گفت: شرایط بازی به گونه‌ای است که در هر دو دیدار رفت و برگشت ما میهمان هستیم و هر دو محل معرفی شده برای دیدارها بیشتر به سود الهلال است تا به سود ما. شرایط آب و هوایی وحشتناک ما را خیلی اذیت می‌کند و به نوعی می‌توان گفت در دو بازی میهمان هستیم و این کار ما را بیش از پیش سخت می‌کند.

حسینی در پاسخ به اینکه برای مقابله با رفتار بد خریبین و بازیکنان الهلال چه تصمیمی دارد گفت: به دنبال مسائل حاشیه‌ای و پاسخ دادن به بازیکن حریف نیستم. جو و شرایط بدی ایجاد کردند و ادب نداشته خودشان را نشان دادند ولی ما نباید مثل آنها رفتار کنیم. بهتر است تمرکزمان روی بازی مان باشد تا بتوانیم نتیجه بگیریم و این بهترین پاسخ برای آنها خواهد بود.

وی در مورد واکنشنش به افراد حاشیه‌ساز هم خاطرنشان کرد: تصمیمی در مورد حاشیه‌سازان نگرفته‌ام و به این فکر نکرده‌ام که واکنشی نشان بدهم چرا که همانطور که گفتم این مسائل گذشته است و دیگر نمی‌خواهم خودم را به آن مشغول کنم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد استراحتی که برانکو در دوران مصدومیتش به او داد عنوان کرد: برانکو همیشه در مدت مصدومیتم از من حمایت کرد که تشکر می‌کنم و استراحتی هم که به من داد خیلی کمک کرد تا زودتر با درد عضله‌ام خداحافظی کنم و بتوانم زودتر به میادین برگردم. درد عضله به صورتی است که ممکن است با کوچک‌ترین فشاری تشدید شود و تبدیل به مصدومیتی طولانی‌تر شود و من به این استراحت نیاز داشتم.

حسینی با اشاره به رکوردش در پوشیدن پیران تیم ملی و قرار گرفتن در جمع 4 بازیکنی که بیشترین سابقه را در بازی ملی دارند گفت: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است و من هم افتخار می‌کنم که توانستم در دیدارهای زیادی به این افتخار دست پیدا کنم و رکورد زدن برایم مهم نیست و مهم بازی در لباس تیم ملی و جنگیدن برای تیم ملی کشورم است که خوشحالم این افتخار را داشتم.

وی در مورد دو دیدار تدارکاتی تیم ملی با توگو و روسیه عنوان کرد: بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم. هر بازی تدارکاتی و هر اردوی بیشتری برای تیم ملی در این مقطع مفید است. مثل 4 سال قبل که با یک تیم اروپایی، یک تیم آمریکای جنوبی و یک تیم آفریقایی با ما همگروه شد ممکن است بازهم چنین شرایطی ایجاد شود و برای همین با تیم آفریقایی توگو و روسیه بازی کردیم که تیم‌های قلدری بودند و بازی‌های مفیدی برای ما بود و امیدوارم بازهم بازی‌های خوب این چنینی تا پیش از جام جهانی برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز