خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: سخنان ترامپ وحدت و هماهنگی مردم ایران را بیشتر کرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۶۰۴

وزیر ورزش و جوانان گفت: اظهارات رئیس جمهوری آمریکا باعث وحدت و هماهنگی بیشتر مردم ما شد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای معاونین که شب گذشته برگزار شد گفت:  پاسخ صریح و بهنگام روحانی ریاست جمهور به اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ، محکم، قاطع و از موضع اقتدار نظام و یادآوری حقوق پایمال شده و مظالم دولتمردان آمریکا به مردم و کشور ایران در چهل سال گذشته بود.

وی افزود: سخنان ترامپ، وحدت و هماهنگی مردم ما به ویژه همه جناح ها و گرایشات سیاسی در جهت حفظ منافع ملی و حاکمیت را بیشتر کرد. اظهارات ترامپ، سران دنیا به جز رژیم صهیونیستی را در کنار ایران قرار داد و در صحنه بین الملل تمام کشورها از مواضع جمهوری اسلامی حمایت کردند و صف آرایی بین المللی به نفع ایران است. پیوند مستحکم سپاه و مردم بدنبال تهدیدات ناشیانه رییس جمهور آمریکا بیش‌تر نمایان شد. سپاه آبرو و اقتدار کشور و حافظ مردم و نظام است.

سلطانی فر همچنین با اشاره به انتخاب آقازاده و مناف هاشمی به عنوان استانداران کشورمان، عنوان کرد: از انتخاب آقایان مناف هاشمی و آقازاده به عنوان استانداران گلستان و مرکزی از جمع مدیران وزارت ورزش و جوانان خوشحالیم و این موضوع بر خلاف گذشته های خیلی دور نمایانگر تجربه و توانمندی تیم مدیریتی وزارتخانه و اعتماد نظام و دولت تدبیر و امید به آنهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز