خبرگزاری کار ایران

تغییر و تحول در سیاه جامگان

جدایی توافقی با اکبر میثاقیان؛ بازگشت مربی سابق پرسپولیس به لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۶۴۵

سرمربی سیاه جامگان به صورت توافقی از این تیم جدا شد و مسئولان باشگاه سرمربی جدیدی را انتخاب کردند.

به گزارش ایلنا، با توجه به نتایج ضعیف سیاه جامگان در لیگ هفدهم مسئولان این باشگاه با اکبر میثاقیان به توافق رسیدند که از این تیم جدا شود و علیرضا مرزبان را به عنوان جانشین او معرفی کنند.

میثاقیان در اواسط فصل گذشته به عنوان جانشین خداداد عزیزی معرفی شده بود و موفق شد این تیم را هرطور که شده در هفته پایانی لیگ شانزدهم لیگ برتری نگه دارد. علیرضا مرزبان هم که سابقه حضور در کادرفنی پرسپولیس را داراست دو فصل در تیم پدیده مشهد حضور داشت و با جو فوتبال این شهر آشناست.

علی عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: هنوز تغییری در کادرفنی ایجاد نشده است و ساعت 11 جلسه هیئت مدیره برگزار می‌شود و در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: تغییر سرمربی تیم محتمل است ولی همانطور که گفتم هنوز اتفاقی نیفتاده و در جلسه هیئت مدیره مطرح خواهد شد.

مدیرعامل سیاه‌جامگان در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود علیرضا مرزبان گزینه هدایت این تیم است گفت: ایشان یکی از گزینه‌های ما هستند و گزینه‌های دیگری هم داریم و خروجی جلسه امروز نام سرمربی جدید هم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز