خبرگزاری کار ایران

از حاتمی، کیانی و آغاسی تا مهدی قائدی

تفاوت وینفرد شفر با مربیان ایرانی؛ از چشم‌پوشی چاقو تا اخراج به واسطه فحاشی

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۶۵۷

برخورد جدی سرمربی استقلال با بازیکن خاطی تیمش باید سرلوحه کار مربیان جوان ایرانی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، درست در زمانی که هیاهوی درگیری فیزیکی در تمرینات تراکتورسازی و جراحت بازیکن جوان این تیم به دلیل مضروب شدن با چاقو همچنان نقل محافل خبری و ورزشی بود، خبری از تمرین استقلال به بیرون درز کرد که در نوع خودش جالب توجه بود.

مهدی قائدی، بازیکن مستعد و کم سن و سال استقلالی‌ها که در فصل نقل و انتقالات با سروصدای زیادی به این تیم پیوسته بود و خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد با انبوهی از القاب و نشان‌های مختلف مورد استقبال قرار گرفته بود، به دلیل نیمکت نشینی در دیدار با فولاد پیراهن تیم را به زمین می‌کوبد و در جلسه تمرینی پس از بازی توسط شفر از تیم بزرگسالان کنار گذاشته می‌شود.

تبعید مهدی قائدی به تیم‌های پایه استقلال تصمیم بجایی از سوی سرمربی آلمانی استقلال بود که هم برای تیم و هم برای خود او اتفاق خوبی خواهد بود و شاید حتی برای فوتبال ایران هم که این روزها بیش از هر زمان دیگری درگیر بازیکن‌سالاری و سالارپروری است مفید و مثمر ثمر باشد.

اگر در تیمی دیگر خبری رسانه‌ای می‌شود و باشگاه به جای برخورد با متخلفان اقدام به سرپوش گذاشتن روی موضوع و تحریف واقعیت می‌کند تا به حساب خود از تیم حاشیه زدایی کرده باشد، استقلالی‌ها خودشان خبری که رسانه‌ای نشد را با برخورد با بازیکن خاطی رسانه‌ای می‌کنند تا هم بازیکن جوان حساب کار دستش بیاید و هم سایر هم‌تیمی‌های او ماست‌ها را کیسه کنند که اگر روزی شیوه دیگری در این تیم حکمفرما بود، از امروز باید با شکل جدید مدیریتی تیم توسط سرمربی منضبط کنار بیایند.

بدون شک مهدی قائدی سرمایه فوتبال ایران است و باید از خوش‌اقبالی خود خرسند باشد که در ابتدای را کار زیر نظر یکی مثل شفر را تجربه می‌کند، سرمربی‌ای که برخلاف مربیان ایرانی فقط به فکر امروز نتیجه گرفتن در یک بازی نیست که چند ساعت بعد از درگیری با بازیکن حریف در هتل یا درگیری فیزیکی در تمرینات، بازیکن خاطی را در زمین ببینیم و انگار به قول معروف نه خانی آمده نه خانی رفته است.

آمدن مربیان خارجی مطرح و با سابقه به فوتبال ما سوای ثمرات فنی که همراه آنها هست، در زمینه‌های این‌چنینی هم می‌تواند مفید باشد و مربیان ایرانی هم باید مبارزه با بازیکن‌سالاری و ایجاد نظم در تیم را به این شکل سرلوحه کار خود قرار دهند. چه بسا اگر با حاشیه اول برخورد درستی صورت گیرد حواشی بعدی در کمین تیم نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز