خبرگزاری کار ایران

اجاره ۱۰۰ میلیونی برای نقش جهان زیاد نیست

طاهری: آینده‌سازان در حال انحلال بود و قصد کمک داشتیم/ نمی‌توانیم شریفی را به تراکتورسازی بدهیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۷۰۷

مدیرعامل سپاهان نسبت به مسائل اخیر تیم بانوان، اجاره ورزشگاه نقش جهان به ذوب‌آهن و درخواست تراکتورسازی برای مهدی شریفی صحبت کرد.

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی 2 بر صفر سپاهان مقابل سیاه‌جامگان در هفته نهم اظهار داشت: خدا را شکر تیم در این دیدار پیروز شد و از فشاری که در این مدت روی همه ما بود خارج شدیم و امیدوارم روند پیروزی‌ها شروع شده باشد و ادامه پیدا کند.

وی در مورد قطع همکاری با آینده‌سازان و حضور مستقل سپاهان در لیگ بانوان گفت: ما برای کمک به آینده‌سازان قصد همکاری داشتیم و گفته بودند این تیم رو به انحلال است و مسئولان از ما خواستند به انها کمک کنیم و نیت ما هم همین بود، چراکه می‌توانستیم سهمیه جدا دریافت کنیم و به صورت مستقل در لیگ شرکت کنیم ولی آقای موحدی بحث زورگیری و قرارداد ترکانمچای را مطرح کردند و می‌گفتند بدهی‌های سال گذشته ما را باید پرداخت کنید. چرا باید چنین کاری انجام بدهیم؟ وقتی دیدیم به این شکل است درخواست سهمیه مستقل دادیم و مسئولان فدراسیون هم مساعدت کردند و این سهمیه را گرفتیم و دیدار نخست ما مقابل ذوب‌آهن برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد ورزشگاه نقش‌جهان و اجاره آن به ذوب‌آهن عنوان کرد: یک درخواست از سوی این باشگاه به دست ما رسید برای اجاره ورزشگاه و ما هم نظر خودمان و شرایطی که داریم را به آنها اعلام کردیم و اگر مایل بودند همکاری خواهیم کرد و تصمیم با خودشان است.

وی در مورد درخواست 100 میلیونی برای اجاره ورزشگاه در هر بازی گفت: این مبلغ درخواستی ما بود و اگر با آن موافق باشند می‌توانند در ورزشگاه نقش جهان بازی کنند. این مبلغ واقعاً زیاد نیست چرا که آنها برای ورزشگاه فولاد شهر در سال 94 اجاره 70 میلیونی از ما می‌گرفتند که مربوط به 2 سال قبل است و ضمن اینکه ورزشگاه نقش جهان و فولاد شهر از نظر کیفیت، امکانات، فاصله از شهر و... با هم قابل مقایسه نیستند و با جمیع این مسائل واقعاً 100 میلیون تومان اجاره سنگینی برای ورزشگاه نیست.

طاهری در پایان با اشاره به درخواست تراکتورسازی برای رضایت‌نامه مهدی شریفی عنوان کرد: شریفی بازیکن ماست و باشگاه تراکتورسازی از ما درخواست کرد اجازه ماندنش را در تبریز بدهیم و ما طبق این درخواست با کرانچار صحبت کردیم و سرمربی تیم اعلام کرد به این بازیکن نیاز دارد و برای همین امکانش نیست که اجازه ماندن او را در تراکتروسازی بدهیم و از همینجا از آنها عذرخواهی می‌کنیم. اگر کرانچار به این موضوع رضایت می‌داد مشکلی با ماندن شریفی در تبریز نداشتیم و مذاکره می‌کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز