خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: بازی خوبی بین دو تیم با خصوصیات متفاوت بود

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۶۶

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از تساوی یک بر یک مقابل بارسلونا از عملکرد تیم خود احساس رضایت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، دربازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه معتقد بود تا 60 دقیقه ابتدایی بازی موفق و عالی پیش بردند و توانستند بازی فوق العاده ای در زمین خود به نمایش بگذارند.

سیمئونه درخصوص عملکرد بازیکنن و شرایط بازی اعلام داشت: گریزمن بهترین نمایش خودش را در بازی های خانگی اتلتیکو داشت. او توپ را به خوبی نگه داشت، با کوره آ به خوبی پاسکاری کرد و دروازه حریف را چند بار تهدید کرد. بازی خوبی بین دو تیم با خصوصیات متفاوت بود. ما در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و تراشتگن به کمک بارسا آمد. بارسا از دقیقه ۶۰ با شدت بیشتری حمله کرد و در نهایت به گل هم رسید و ما به طور کلی در نیمه دوم نتوانستیم به خوبی بازی کنیم و نتوانستیم آن طور که می توانیم بازی کنیم.

وی به تمجید از مسی گفت:  جو ورزشگاه شگفت انگیز بود و ما شاهد یک فوتبال تماشایی دیگر با حضور مسی استثنایی بودیم. مسی تنها بازیکن حاضر در زمین بود که هر بار توپ را لمس می کرد، احساس می کردید الان اتفاقی رخ خواهد داد.مسی جوری که انتظار می رفت پس از بازگشت از آرژانتین خسته نبود و مثل همیشه خوب ظاهر شد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز