خبرگزاری کار ایران

شانس کم اسکیلستونا برای بقا؛ یاران حقیقی نیازمند معجزه و سامان قدوس!

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۹۰

اسکیلستونا شانس کمی برای بقا در لیگ برتر سوئد دارد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال اسکیلستونا در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر سوئد موسوم به آلسونسکان در خانه هاکن به میدان رفت و با سه گل مغلوب شد.

این نتیجه باعث شد تا یاران علیرضا حقیقی با 19 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی باقی بمانند و فاصله شان با جورکوپینگ همان 6 امتیاز باقی بماند. با این تفاوت که اسکیلستونا یک بازی بیشتر انجام داده است.

شانس تیم علیرضا حقیقی برای بقا در لیگ بسیار کم شده است. آنها باید از سه بازی باقیمانده خود که دوتای آن خانگی است بیشترین امتیاز ممکن را بگیرند تا تحت شرایطی خاص به پلی آف صعود کنند.

تیم جورکوپینگ که رقیب مستقیم اسکیلستونا به حساب می آید امروز مهمان تیم بالانشین AIK است و احتمالا شکست می خورد. اگر سه بازی پایانی دو تیم را مقایسه کنیم متوجه می شویم که کار تیم اسکیلستونا راحت تر است. 

هفته بیست و هشتم: اسکیلستونا - الفسبورگ(11) / جورکوپینگ - کالمار(12)

هفته بیست و نهم: هالمشتاد(16) - اسکیلستونا / جورگاردن(2) - جورکوپینگ 

هفته سی ام: اسکیلستونا - سیریوس(10) / جورکوپینگ - اوسرشوندس(5)

اگر شرایط به گونه ای رقم بخورد که اسکیلستونا در بازی های باقیمانده خود تمام امتیازات را کسب کند و جورکوپینگ هم با توجه به رقبای قدرتمند خود شکست بخورد در هفته پایانی تیم سامان قدوس در ماندن یا نماندن تیم حقیقی بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز