خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: بازی در زمین کرمان سخت است / تماشاگران نساجی در ایسلند هم حضور دارند!

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۹۱۲

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران توضیحاتی را درخصوص دیدار با مس کرمان ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده در گفت‌و‌گو با روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، گفت: خدارا شکر در نساجی هر شخصی کار خودش را انجام می‌دهد. بهرام امیری و فرزاد مجیدی مشغول رتق و فتق سفر امروز هستند و ما هم در کنار آنالیزور تیم در مورد مسائل بدنی و توانی بازیکنانمان مشغول صحبت هستیم.

وی افزود: فردا روز اوج آمادگی بازیکنان ما باید باشد که خوشبختانه همه چیز خوب است و ان شاالله که مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی در خصوص بازی براب مس کرمان گفت: بازی سخت است اما بزرگترین مشکل ما زمین بازی است. امسال البته شرایط بهتر شده و به غیر از ماهشهر که اصلا زمین خوبی نداشت بقیه شهرستانها شرایط چندان بدی نداشتند اما این زمین بدترین زمین است. امیدوارم شهرهای دیگر هم شرایط خوبی از نظر زمین داشته باشند چون لازمه فوتبال خوب زمین مناسب است.

وی با اشاره به اینکه روح الله عرب به دلیل مصدومیت  تیم را همراهی نخواهد کرد در خصوص بازی گفت:پیش بینی ما همیشه 3 امتیاز است ولی نتیجه چه می‌شود را نمی‌دانیم.

پاشازاده در خصوص تماشاگران و نوع تشویق آنها که منجر به تشویق ایسلندی شده است گفت: ما  اگر حتی به خود ایسلند هم که برویم تماشاگران نساجی را حتی اگر یک نفر باشد پیدا می‌کنیم. حتی در کرمان هم تماشاگر داریم حتی یک نفر! امسال جدای از باشگاه و تیم، تماشاگران هم نظم گرفتند. امسال تمام میهمان‌های نساجی مازندران پذیرایی و تشویق می‌شوند و این یک حرکت رو به جلو است. فکر می‌کنم این روند را تماشاگران نساجی باب کرده‌اند. من بارها در شهرستانها دیده‌ام که برخی تماشاگران توهین کرده‌اند و وقتی با آنها صحبت کردم پشیمان شده‌اند. شب گذشته بازی بارسا را دیدم و متوجه شدم که آنها در اعتراض به یک بازیکن خاص سوت می‌زدند.اگر اعتراضی هم باشد باید به این شکل صورت بگیرد. خدا را شکر اتفاقات خوبی طی هفته های اخیر در قائمشهر افتاده ومن امیدوارم یک کار مانگار را به جا بگذاریم.

وی تاکید کرد: این مسابقات مثل دوی ماراتن می‌ماند. تیمی که اول جلو می‌افتد در آخر مسابقات حتما اول نمی‌شود. خیلی اتفاق‌ها باید در هفته های خاص با نتایج خوب توام شود.ما بازی به بازی جلو می‌رویم و خوب پیشرفت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز