خبرگزاری کار ایران

کیانی: برای کسی که خبر چاقو را بیرون برد متاسفم

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۳۵

کاپیتان تراکتورسازی نسبت به حواشی روزهای اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مهدی کیانی در برنامه موج فوتبال شبکه سهند با نادرست خواندن اخبار روزهای اخیر اظهار داشت: من از این خبر شوکه شدم چون از کاه کوه ساختند و از کسانی که این حرف را به بیرون بردند و چنین حرفی ساختند متأسفم. برای چنین افرادی باید تاسف خورد.

به گزارش تراکتورکلاب، وی افزود: ناراحتم که به یک اتفاق کوچک دامن زدند. در این شرایط همه بچه‌ها شاهد هستند که همه تیم یکدل شدیم و اگر اتفاقی هم بوده ناخواسته بوده و تمام شد. این افراد یک سری حرف‌ها ایجاد کردند که کاپیتان چاقو خورده و بعد اخبار نادرست دیگری منتشر کردند.

کاپیتان تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: امیدوارم باشگاه هم پیگیر این مسائل باشد و اجازه ندهد حواشی ایجاد شود. خدا شاهد است به جان بچه‌ام درگیری نبوده است. به خاطر تیمم و هواداران ناراحتم چون همه‌جوره از همه‌چیز گذشتیم ولی برخی از کاه کوه ساختند.

وی درباره شایعه محرومیتش از سوی کمیته اخلاق گفت: چنین چیزی فعلاً وجود ندارد و من به آن‌ها توضیح می‌دهم تا بدانند اتفاقی رخ نداده است.

کیانی درباره حواشی ایجادشده برای مهدی شریفی پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم تصریح کرد: بازی خیلی سختی مقابل پارس جنوبی داشتیم. با بضاعتی که داریم بچه‌ها تمرکز خوبی داشتند ولی فرصت‌هایمان تبدیل به گل نشد. هیچ بازیکنی دوست ندارد موقعیت از دست بدهد و مهدی شریفی به خاطر هواداران با بینی شکسته بازی کرد و این نشان‌دهنده شرافت این بازیکن است. برخی افراد به نام تراکتور صفحاتی ایجاد می‌کنند تا برای بازیکنان ما حاشیه ایجاد کنند و کسانی هم که برای شریفی حاشیه ساختند هوادار واقعی تراکتور نیستند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز