خبرگزاری کار ایران

روز ملی پارالمپیک، روز توانستن، روز اراده

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۹۴

روز ملی پارالمپیک از جمله روزهایی است که می‌توان نام‌هایی از جمله روز ملی توانستن، روز ملی اراده و روز ملی امیدواری را نیز بر آن نهاد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، آنچه امروز را برای جامعه ایران مهم می‌سازد، افتخاراتی است که ورزشکاران پارالمپیکی در سال‌های گذشته برای این مرز و بوم رقم زده اند. در ادوار گذشته بازی های پارالمپیک و پارا آسیایی، پرچم سه رنگ ایران با اراده و عزم این دلیر مردان و دلیر زنان بارها به اهتزار درآمده و آنها مایه افتخار وطن شده‌اند.

جمله معروفی است که می‌گوید : خوب است که افراد به کشورشان افتخار کنند اما بهتر آن است که کشور هم به افراد افتخار کند.

ایران به ورزشکاران پارالمپیکی خود افتخار می‌کند و ۲۴ مهر روزی است که به آنان تعلق دارد. افرادی که با وجود مشکلات و سختی‌هایی که بر سر راهشان قرار دارد، با تکیه بر عزم، اراده و امیدواری، موانع را پشت سر نهاده و برای کشورشان افتخار آفریده‌اند.

امروز، ۲۴ مهر ماه، نه تنها برای خانواده افراد پارالمپیکی، که برای همه خانواده‌ها باید روز مهمی باشد چرا که آنها صدای ملت ایران در همه میدان‌های بین المللی هستند و برای کشور افتخار می‌آفرینند.

بر این روز می‌توان نام‌های دیگری چون روز ملی توانستن، روز  ملی اراده و روز ملی امیدواری، گذاشت. چون آنها در سال‌های گذشته نشان داده اند که با اراده و امیدواری، توانسته‌اند به قلل موفقیت و افتخار دست یابند.

کمیته ملی پارالمپیک روز ملی پارالمپیک را به همه مردم ایران تبریک می‌گوید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز