خبرگزاری کار ایران

نفت - استقلال خوزستان؛ نبرد بحران‌زده‌ها برای فرار از بحران

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۵۷۸

دو تیم در شرایط نامناسبی به مصاف هم می‌روند و احتیاج زیادی به 3 امتیاز مسابقه دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عبدالله ویسی و حمید درخشان در هفته دهم لیگ برتر شاگردان خود را به مصاف هم می‌فرستند تا در دیداری میان دو تیم ته جدولی برای خروج از وضعیت نه چندان مناسب کنونی تلاش کنند.

دو تیم به نوعی به دلیل قرار داشتن در شرایط بحرانی، وضعیتی مشابه دارند. از نفت و حاشیه‌های همیشگی‌اش در فصل جاری که تغییر دوباره و جند باره سرمربی از جمله آن بود گرفته تا بازداشت مالک باشگاه و انبوهی از طلبکاران و خطر حذف از رقابت‌های آسیایی نشان می‌دهد نفت درگیر یک بحران درونی شدید است.

از طرفی استقلال خوزستان هم اوضاع مناسبی ندارد و در روزهای گذشته بازیکنان تیم اعتراض شدید به عدم دریافت مطالباتشان داشتند و چند جلسه تمرینی هم تعطیل شد تا نشان دهد اوضاع این تیم هم بهتر از نفت نیست.

در کنار این‌ها، نتایج نه چندان خوب دو تیم هم مزید بر علت است تا آنها را در شرایط نامناسبی در حال به میدان رفتن مقابل هم ببینیم و همین موضوع اهمیت و ارزش 3 امتیاز بازی را برای هر دو طرف بیشتر می‌کند تا با کسب پیروزی در این دیدار، آرامیش موقت و نسبی حاصل شود.

باید دید در نبرد درخشان - ویسی، چه کسی پیروز میدان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز