خبرگزاری کار ایران

کلاس فوتبال اسپانیا برای همه مشخص است

چمنیان:می‌دانستیم مکزیک عقب نخواهد نشست

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۱۵۸

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است باشگاه‌ها باید به بازیکنان جوان بهای بیشتری بدهند.

به گزارش ایلنا عباس چمنیان در خصوص صعود تیم فوتبال نوجوانان ایران به مرحله یک چهارم جام جهانی 2017 به رادیو ورزش گفت: خیلی خوشحالم که موفق شدیم به جمع 8 تیم برتر جام جهانی راه پیدا کنیم هرچند از قبل پیش‌بینی کرده بودیم که مقابل مکزیک کار سختی خواهیم داشت و می‌دانستیم که در این مراحل یک برد و یک باخت می‌تواند به منزله ماندن یا نماندن در جام جهانی باشد و طبیعتاً همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که با پیروزی از میدان خارج شوند.

وی در خصوص دیدار روز گذشته (سه‌شنبه) مقابل مکزیک توضیح داد: باتوجه به اینکه موفق شدیم از همان ابتدا بازی با 2 گل پیش بیفتیم ولی می‌دانستیم که مکزیک قطعاً عقب نخواهد نشست و فشار زیادی وارد می‌کند که به یک گل هم دست پیدا کردند و کار ما را برای نیمه دوم سخت کردند اما ما با انسجام تیمی که مخصوصاً در خط دفاعی داشتیم توانستیم در نیمه دوم حملات حریف را کنترل کنیم.علاوه براین در این نیمه موقعیت‌های خوبی هم بوجود آوردیم که نشد از آنها استفاده کنیم.

چمنیان ادامه داد: موفق شدیم مکزیک را کنترل کنیم مخصوصاً مهاجم‌های خطرناک این تیم را مهار کردیم و توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم و به جمع 8 تیم برتر مسابقات راه پیدا کنیم. این شانس خوبی است برای قرار گرفتن ستاره‌های تیم ما در سطوح مختلف فوتبال کشور که باشگاه‌ها بتوانند با یک نگاه قابل احترام‌تری به این جوان‌ها و استعداد‌ها نگاه کنند و باعث رشد این استعداد‌ها باشند تا فوتبال کشورمان در همه سطح‌ها به موفقیت برسد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران درباره‌ی بازی بعدی تیم ایران مقابل اسپانیا تصریح کرد: باید در یک چهارم نهایی با اسپانیایی بازی کنیم که مشخصاً بازی دشواری برای ما خواهد بود. اسپانیا تیم منظم و منسجمی است و کلاس فوتبال این کشور هم که برای همه مشخص است.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم خوب ایران در این چهار بازی که با نفس گرم‌شان ما را دعا کردند و مورد حمایت قرار دادند ممنونیم و امیدوارم این حمایت‌ها در ادامه هم وجود داشته باشد. همچنین از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که فضای مثبتی را در کشور برای نوجوانان فراهم کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز