خبرگزاری کار ایران

برانکو به کارش عشق می‌ورزد و فصل آینده در آسیا بهتر نتیجه می‌گیرند

مایلی‌کهن: آهن بکاریم جوانه می‌زند اما دنبال چمن مصنوعی هستند/ داور مانع حماسه پرسپولیس شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۲۱۳

سرمربی سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: صعود پرسپولیس به جمع این چهار تیم هم بسیار خوب بود و واقعا باید به برانکو خسته نباشید گفت. من شخصیت او را خیلی دوست دارم . او به کارش عشق می‌ورزد

محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم داور کمی در نتیجه بازی اتفاقاتی که در بازی برگشت رخ داد نقش داشت. پرسپولیس عملکرد خوبی داشت اما وقتی که داور یک پنالتی به ضرر  این تیم گرفت تمرکز و شیرازه پرسپولیس به هم ریخت.

مایلی کهن ادامه داد: البته این را باید قبول کنیم وقتی پرسپولیس در بازی رفت با چهار گل شکست خورد در واقع شانس صعودش به کمتر نصف رسید. این تیم کار سختی در بازی برگشت داشت. آنها تلاش‌شان را انجام دادند اما نتوانستند چهار گل را جبران کنند.

سرمربی سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: صعود پرسپولیس به جمع این چهار تیم هم بسیار خوب بود و واقعا باید به برانکو خسته نباشید گفت. من شخصیت او را خیلی دوست دارم. او به کارش عشق می‌ورزد و مطمئن باشید پرسپولیس باز هم در سال‌های آینده به مراحل بالاتر صعود خواهد کرد.

مایلی کهن درباره صعود تیم ملی نوجوانان به مرحله یک هشتم نهایی ادامه داد: من بازی این جوانان را که می‌بینم کیف می‌کنم. باید به چمنیان و بازیکنانش دست‌مریزاد گفت که با کمترین امکانات بهترین عملکرد را داشته‌اند.

سرمربی سابق تیم ملی درباره علیرضا منصوریان و جدایی‌اش از استقلال گفت: اسم آن را جدایی نمی‌توان گذاشت و در واقع اخراج شد. او اینقدر تحت فشار بود که هر کسی جای او بود هم همین تصمیم را می‌گرفت. بعد از رفتن او هیچ تماسی با او نداشتم.

مایلی کهن در ادامه انتقادات خود را ساختار ورزش را اینگونه گفت: شما نگاه کنید جوانان ما با کمترین امکانات بهترین عملکرد و بازدهی را دارند. سال‌هاست که می‌گویم استادیوم عضدی رشت و تختی انزلی مشکل دارد. برای چه باید شهری که به باران معروف است چمن مصنوعی داشته باشد؟ اگر جوانانی ما کاری می‌کنند به خاطر استعداد خودشان است. در رشت اگر آهن بکاری روی آن جوانه می‌زند اما مسوولان ما می‌روند چمن مصنوعی در استادیوم رشت به کار می‌برند.

وی ادامه داد: در همین مسابقات دو و میدانی روز گذشته که در تلویزیون نشان می‌داد، آقای حدادی موقعی که دیسک را پرتاب می‌کرد اینقدر زمین نامناسب بود که مشخص نمی‌شد پرتابش به کجا رفته است و باید به این جوانان که با این امکانات افتخارآفرینی می‌کنند دست مریزاد گفت.

وی در پایان در خصوص شایعه حضورش در شهرداری تبریز گفت: من هیچ مذاکره‌ای با این تیم انجام نداده ام خدا را شکر که روز گذشته سرمربی‌اش انتخاب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز