خبرگزاری کار ایران

ادعای دروازه بان سابق آرسنال:

در آرسنال پیشرفتی نداشتم / مکتب دروازه‌بانی ایتالیا متفاوت است

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۲۶

شزنی، دروازه‌بان سابق آرسنال گفته که به دلیل شرایط خاص لیگ برتر در آرسنال پیشرفتی نداشت.

به گزارش ایلنا، شزنی که تابستان به یوونتوس پیوسته گفت: «به نظرم به صورت کلی، مربیان در ایتالیا خیلی تاکتیکی‌تر هستند. اوضاع این لیگ به این ترتیب است. چه برای اسپالتی در رم و چه مکس آلگری در اینجا، آماده‌سازی تیم‌ها متفاوت با کاری است که در انگلیس انجام می‌شود.

در ایتالیا در طول هفته برای یک مسابقه خاص تمرین می‌شود. در آرسنال شما از نظر فیزیکی آماده می‌شدید اما اینجا فیلمی از آنالیز رقیبتان پیش از مسابقه به نمایش درمی‌آید و پس از آن دوباره تماشایش می‌کنید تا ببینید چه کاری درست انجام شده و چه کاری نه.

من از کار با مربیان بزرگ در آرسنال، رم و اینجا لذت برده‌ام اما مکتب دروازه‌بانی در ایتالیا بسیار متفاوت است. اینجا همه چیز خیلی فنی است و به جزییات توجه بیشتری می‌شود. حضور در آرسنال برای من تفاوت مهمی را رقم زد چون در سنین خیلی پایین برای آرسنال بازی کردم و تجربه به دست آوردم اما راستش را بگویم، از نظر فنی نمی‌توانم بگویم که از زمانی که دروازه‌بان شماره یک آرسنال شدم تا زمانی که به رم رفتم، پیشرفتی داشته‌ام.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز