خبرگزاری کار ایران

نیازمند: تراکتورسازی را دست کم نگرفتیم / خوشحالم جواب اعتماد کادر فنی را دادم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۴۴

دروازه بان پیکان پس از دیدار برابر تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد که آنها بتوانند روند خوبشان را ادامه بدهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سید پیام نیازمند پس از دیدار برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: هم ما و هم تراکتورسازی برابر پیروزی تلاش کردیم ولی حریف رو دست کم نگرفتیم. با تمام وجود آمده بودیم که ببریم بازی را و سه امتیاز را کسب کنیم. بازی ی مقدار در نیمه دوم گره خورد اما در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم. 

دروازه بان پیکان درباره گلی که دریافت کرد، گفت: در پنجمین بازی که در چارچوب دروازه پیکان بودم این دومین گلی بود که دریافت کردم و اشتباه پیش می‌آید. می توانستم بهتر کار کنم اما به هر حال این اتفاق رخ داده است.

نیازمند درباره جای گرفتن در دروازه پیکان به جای رحمان احمدی و روندش در ترکیب پیکان خاطرنشان کرد: اولا بگویم هدفم بزرگتر است و هنوز به جایی نرسیده‌ام. آقا رحمان دوست و برادر بزرگتر کم هستند و همیشه احترامشان واجب است. کادرفنی هم خیلی زحمت کشیدند و خودم زحمت کشیدم در چند وقت اخیر عملکردم در این فصل طوری بوده که بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم. 

نیازمند درباره صدرنشینی پیکان گفت: راه طولانی در پیش داریم و 20 بازی باقی مانده است. ما می دانیم که راه سختی پیش رو داریم و تلاشمان را برای ادامه این روند بیشتر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز