خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت شکایت ریزه اسپور؛ طارمی محروم می‌شود، پرسپولیس تبرئه

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۲۰۰

وکلای پرسپولیس در تلاش هستند ماجرای مربوط به شکایت ریزه اسپور و محرومیت این باشگاه را به سود خود خاتمه دهند.

 

به گزارش ایلنا، بعد از شکایت ریزه اسپور که منتهی به محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی و همچنین محرومیت باشگاه پرسپولیس از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی شد، اکنون وکلای این تیم در تلاش هستند تا خطر محرومیت را از سرخپوشان دور کنند.

در این ارتباط بعد از ثبت اعتراض پرسپولیس نسبت به حکم اولیه اعلام شده، وکلای این تیم ادله خود را در این ارتباط برای حضور در دادگاه CAS در حال تکمیل هستند.

پرسپولیسی‌ها مدعی هستند پیش از خروج مهدی طارمی از تهران و ثبت قرارداد با ریزه اسپور، آنها با این بازیکن به توافق دست یافته بودند و مدارک آن نیز موجود است. از سوی دیگر مهدی طارمی نیز این موضوع را در دفاعیه خود در شکایت مجزایی که تقدیم دادگاه بین المللی کرده آورده است.

در صورت تایید این موضوع مهدی طارمی تنها در این پرونده محروم خواهد شد و پرسپولیس از خطر ممنوعیت حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی نجات خواهد یافت.

مسوولان فیفا البته نسبت به اینکه چرا پرسپولیسی‌ها بعد از عقد قرارداد طارمی با ریزه اسپور شکایتی را تقدیم نکرده‌اند دچار شبهه هستند که باید دید طرف ایرانی چه واکنشی نسبت به آن خواهد داشت. با این حال در صورت تایید تخلف مهدی طارمی در عقد قرارداد با ریزه اسپور این بازیکن همانند قبل محرومیت 4 ماهه خود را پشت سر خواهد گذاشت و پرسپولیس می‌تواند از این ماجرا به سلامت عبور کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز