خبرگزاری کار ایران

یادم است پرسپولیس ۹نفره را نبردیم؛

عبداللهی: فکر نمی‌کنم به مربی جدید نیاز داشته باشیم / ترسیدیم قائدی مصدوم شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۲۰۳

سرپرست تیم استقلال درباره بازگشت مهدی قائدی به تمرینات این تیم گفت: قرار بود امروز در ترکیب تیم امیدها به میدان برود که ترسیدیم مصدوم شود. با شفر سرمربی تیم جلسه گذاشتیم و قرار است بعد از معذرت‌خواهی از ایشان و سایر کادر فنی او از امروز در تمرینات شرکت کند.

نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص برد این تیم مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: برد خیلی خوبی را کسب کردیم که باعث شد به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم. تلاش می‌کنیم در این مسابقات به مرحله بالا صعود کرده و قهرمانی را کسب کنیم.

وی در خصوص شایعه خداحافظی پژمان منتظری از فوتبال تصریح کرد: این هم از آن شایعاتی است که همیشه بعد از بردهای ما ساخته می‌شود. منتظری چرا باید این کار را انجام دهد. او یک ماه دیگر خوب می‌شود و به فوتبال باز می‌گردد. محسن کریمی هم همین وضعیت پژمان را داشت مگر خوب نشد؟

سرپرست تیم استقلال درخصوص آخرین وضعیت قائدی ادامه داد: قرار بود امروز در ترکیب تیم امیدها به میدان برود که ترسیدیم مصدوم شود. با شفر سرمربی تیم جلسه گذاشتیم و قرار است بعد از معذرت‌خواهی از ایشان و سایر کادر فنی او از امروز در تمرینات شرکت کند.

عبداللهی درباره حضور دستیار جدید در استقلال خاطرنشان کرد: دیگر دستیار جدید نخواهیم آورد. مگر چندتا کادر می‌توانیم بگیریم که در هر زمان دستیار اضافه کنیم. فکر نمی‌کنم به مربی جدیدی نیاز داشته باشیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت بهنام برزای اذعان داشت: فعلا خبر خاصی نیست ما تا این فصل نمی‌توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم. درخصوص مگویان باید بگویم جای خالی نداریم و جذب او هم منتفی است. 

عبداللهی درباره دربی 85 خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی خوبی شود من اعتقاد دارم در روز دربی هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد برنده خواهد شد. دیگر به هیچ چیز دیگری مربوط نیست. یادم هست پرسپولیس 9 نفره را نتوانستیم ببریم. یک روز هم شرایط آنها بهتر بود اما ما با سه گل برنده شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز