خبرگزاری کار ایران

می‌دانستیم پدیده حریف قدرتمندی است

ابراهیمی: سپیدرود به غیر از هواداران حامی دیگری ندارد / برابر پارس جنوبی از حیثت رشت دفاع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۲۷۸

هافبک سپیدرود رشت با بیان اینکه باشگاه از مشکلات مالی رنج می‌برد عنوان کرد که امید بازیکنان این تیم هوادارانشان هستند.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار برابر پدیده که با برتری سرخپوشان گیلانی همراه شد، اظهار داشت: بازی بسیاری سختی را شاهد بودیم و می‌دانستیم که پدیده چه تیم خوب و با کیفیتی را تشکیل داده است. هدف ما از فشارهای دقایق ابتدایی گلزنی مانند دیدار برابر صنعت نفت آبادان بود. 

وی ادامه داد: متاسفانه اینطور نشد و بر خلاف روند بازی گل دریافت کردیم تا شرایط برای ما سخت شود. با توجه به اینکه اولین بازی در سردار جنگل را میزبانی کردیم و شرایط زمین مناسب نبود با همت بازیکنان در نیمه اول به گل رسیدیم ونیمه دوم را همان روحیه پیش بردیم.

هافبک سپیدرود خاطرنشان کرد: چون می‌دانستیم پدیده تیم قوی است و می‌تواند به بازی برگردد. برای مثال آنها از ذوب آهن دو بر صفر عقب بودند اما در پایان با تساوی کار را تمام کردند. بردن این تیم کار آسانی نبود و با همت همه بازیکنان و کادر فنی و همچنین گرانبهاترین سرمایه ما یعنی هوادارانمان این اتفاق رقم خورد.

ابراهیمی درخصوص اضافه شدن چند بازیکن جوان به ترکیب گفت: با نظر سرمربی این بازیکنان خوب و آینده دار در بازی‌ها حاضر می‌شوند و بازیکنانی هستند که اولین تجربه حضور در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند امیدوارم همینطور ادامه بدهند و آینده این باشگاه را در اختیار بگیرند.

هافبک طراح سرخپوشان گیلانی درباره دیدار هفته آینده مقابل پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: هر دوی ما اولین حضور در لیگ برتر را تجریه می‌کنیم. تیم نترس و جسوری هستند و سرمربی موفقی دارند که افتخار شاگردی‌شان را داشته‌ام و با تفکرشان هم آشنا هستم. مهدی تارتار با تیم جوان و خوبی که گردهم آورده همه را متعجب کرده ما هم به جم می‌رویم تا از حیثت شهر رشت دفاع کنیم و دست پر بازگردیم.

ابراهیمی درباره شرایط باشگاه و مبالغ واریز شده به حساب بازیکنان هم گفت: شرایط ما به نوعی است که همه از آن آگاه هستند. شرایط مالی نامناسبی داریم و تا به امروزی پاداش دریافت نکرده‌ایم. نداشتن اسپانسر تنها مشکل جزیی ماست و همه چیز مشخص است که به غیر از مجموعه 30نفره کادر و بازیکنان و همچنین هواداران حامی دیگری نداریم. دلگرمی ما به خودمان است که نتیجه بگیریم و هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز