خبرگزاری کار ایران

اورتون، خشن‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۴۳۲

سایت «درتی تیمز» تمام کارت زرد و قرمز و خطاهای تیم‌های حاضر در لیگ برتر را رصد و اعلام کرده اورتون خشن‌ترین یا به عبارتی چرک ترین تیم تاریخ این رقابت‌ها است که 25 سال از عمرش می‌گذرد.

به گزارش ایلنا، این سایت یک سیستم امتیازدهی طراحی کرده که بر اساس آن برای هر کارت قرمز 25 امتیاز، هر کارت زرد 5 امتیاز و هر خطا یک امتیاز برای تیم‌ها در نظر گرفته شده و اورتون در 962 بازی خود 21211 امتیاز به دست آورده در حالی که سوییندون تاون با 486 امتیاز در انتهای این فهرست قرار دارد هر چند این تیم فقط در دوره اول این مسابقات با حضور 22 تیم شرکت کرد و تنها 42 بازی انجام داد.

اورتون در کنار آرسنال، چلسی، لیورپول، منچستریونایتد و تاتنهام یکی از شش تیمی است که در تمام ادوار لیگ برتر حضور داشته و جالب اینکه همه شش تیم در میان 10 تیم بالای جدول خشن ترین تیم‌ها قرار دارند.

با در نظر گرفتن میانگین بازی و امتیاز، دربی‌کانتی خشن ترین تیم محسوب می‌شود که به طور متوسط هر بازی 26 امتیاز گرفته. این تیم همچنین به طور متوسط هر بازی 02/2 کارت زرد و 28/14 خطا داشته که از هر تیم دیگری بیشتر است.

فصل 1999-1998 بلکبرن راورز خشن ترین تیم فصل تاریخ لیگ برتر بوده، این تیم 8 کارت قرمز، 80 کارت زرد و 275 خطا داشت. تمیزترین فصل هم برای تیم کاونتری سیتی بود که در فصل 1994-1993 تنها 12 کارت زرد گرفت.

این تحقیق همچنین نشان می‌دهد میزان کلی خطا از زمان آغاز این لیگ رو به کاهش بوده و فصل قبل کمترین میزان اخراج از فصل 1994-1993 رخ داده.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز