خبرگزاری کار ایران

محمد ربیعی: مدعی صعود به لیگ برتر هستیم/ پرسپولیس حریف خوبی برای ماست

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۶۵۸

سرمربی بادران از شرایط تیمش و تقابل با پرسپولیس در جام حذفی می‌گوید.

محمد ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شکست تیمش مقابل شهرداری ماهشهر در هفته دهم لیگ دسته اول اظهار داشت: بازی خوبی بود ولی تیم ما به دلیل داشتن عطش پیروزی در زمین بی احتیاط بودن در حمله روی ضد حمله حریف غافلگیر شد و گلی که خوردیم بازی ما را از فاز منطقی به فاز احساسی برد. این موضوع به هیچ وجه خواسته من از بازیکنان نبود و خودشان برخلاف دستورات کادرفنی رو به چنین شرایطی آوردند که مورد پسند من نیست.

وی در مورد نتایج ضعیف هفته‌های اخیر تیمش عنوان کرد: ما در دو بازی اخیر شکست خوردیم ولی در همین دیدارها 12-13 موقعیت گل ایجاد کردیم که نشان از بازی خوب تیم ما دارد. دیدارهای سخت پیاپی و حضور در جام حذفی یک مقدار روی ما فشار آورد و در نتایج اخیر تاثیر گذار بود .در هر صورت ما به شرایط خوب بر می‌گردیم و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

سرمربی بادران در مورد اینکه تیمش چه هدفی در لیگ دسته اول دارد گفت: ما مدعی صعود هستیم و هدفمان فقط صعود به لیگ برتر است که برای آن تلاش می‌کنیم و برنامه داریم. امیدوارم در نهایت به چیزی که برایش تلاش می‌کنیم برسیم.

ربیعی در پایان با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل نفت و تقابل با آنها در جام حذفی عنوان کرد: بازی خوبی خواهد بود و دیدارهای این چنینی برای ما هم می‌تواند جنبه مثبت داشته باشد و هم جنبه منفی، در این مورد بعد از قرعه‌کشی مفصل صحبت خواهم کرد ولی تلاش می‌کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز