خبرگزاری کار ایران

از حاشیه سازی برای پارس جنوبی ناراحتم؛

کعبی: سرخابی‌ها مغرور شوند، می‌بازند / پرچم کرنر نبود، میلگرد بود!

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۲۳۲

کاپیتان سپیدرود رشت عنوان کرد که استقلال و پرسپولیس هرکدام حریفشان را در دربی 85 دست کم بگیرند شکست می‌خورند.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره مصدومیتی که در دیدار برابر پدیده برایش پیش آمده بود، اظهار داشت: چند روزی است که به کار با وزنه مشغولم و نمی‌توانم در تمرینات گروهی شرکت کنم. در صحنه‌ای که با بازیکن پدیده برخورد داشتم در کنار زمین به پرچم کرنر خوردم. متاسفانه بدن من خم شد اما میلگردی که پرچم روی آن سوار بود تکان نخورد! ضربه به قدری سنگین بود که ممکن بود اتفاق بدتری رخ بدهد. اگر کسی سرش به آن برخورد کند چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ چه کسی می‌خواهد جوابگو باشد؟

وی ادامه داد: همانطور که گفتم بعد از بازی برابر پدیده تنها آب درمانی می‌کنم و وزنه می‌زنم. نمی‌توانم در تمرین گروهی حاضر شوم. وضعیتم برای بازی پارس جنوبی نامشخص است.

کاپیتان سپیدرود درباره برتری برابر شاگردان رضا مهاجری در ورزشگاه سردار جنگل عنوان کرد: پدیده تیم فوق العاده‌ای است که هدایت آن برعهده مهاجری است و لیاقت حضور در بالای جدول را دارد. بازی سختی بود و در شرایط غیرممکن نشان دادیم که خواستن توانستن است. در سپیدرود بازیکنی با رابطه حضور ندارد و همه توانایی‌هایشان را نشان داده‌اند که در ترکیب حاضر می‌شوند.

کعبی درباره حریف هفته بعدی سرخپوشان گیلانی و شایعاتی که درباره سرمربی این تیم مطرح شده، عنوان کرد: پارس جنوبی تیم خوبی است و متاسفانه شایعات عجیبی را برای این تیم ایجاد کرده‌اند. این تیم نه با رابطه نتیجه می‌گیرد و نه چیز دیگری. تنها پتانسیل بازیکنان پارس جنوبی است که آنها صدرنشین هستند. با اینکه هفته بعدی برابر این تیم قرار می‌گیریم اما واقعا ناراحت شدم که برای آقای تارتار و تیمش چنین چیزی ایجاد شده.

مدافع سابق پرسپولیس درخصوص رویایی شاگردان برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر در دربی 85 عنوان کرد: شرایط هر دو تیم در حال حاضر سخت است. استقلال اگر برنده شود از بحران خارج می‌شود و پرسپولیس هم با سه امتیاز بازی برابر الهلال را فراموش می‌کند. نمی‌توانیم نتیجه را پیش بینی کنیم. پرسپولیس بازی قبلی در شرایطی مقابل استقلال قرار گرفت که در تمام بازی ها برنده شده بود و چون غرور داشت بازی را به استقلال باخت. این اتقاق هم برای تیمی که حریف را دست کم بگیرد رخ می‌دهد. به نظر من پرسپولیس با شخصیتی که دارد و با هدایت برانکو ایوانکوویچ توانایی کسب سه امتیاز را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز