خبرگزاری کار ایران

اسپالتی باید وزیر دفاع می‌شد!

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۳۵۲

مائوریتسیو ساری مربی ناپولی بعد از تساوی بدون گل با اینتر که به روند پیروزی‌های متوالی تیمش پایان داد، اعتراف کرد در لیگ ایتالیا انگیزه بیشتری دارد.

به گزارش ایلنا، ناپولی در این بازی موقعیت‌های بهتری برای رسیدن به گل داشت اما برای نخستین بار از ماه آوریل نتوانست در لیگ به پیروزی برسد. ناپولی بعد از 13 برد متوالی متوقف شد و برای نخستین بار بعد از باخت خانگی 2 بر صفر برابر آتالانتا در ماه فوریه نتوانست گل بزند.

تیم 23 امتیاز ساری در لیگ نباخته اما در سه بازی‌اش در لیگ قهرمانان دو باخت برابر شاختاردونتسک و منچسترسیتی داشته.

ساری گفت: «راستش تیمم را در سری A باانگیزه‌تر از لیگ قهرمانان می‌بینم. ما 95 دقیقه در سطح بالایی از اراده و انگیزه بازی کردیم در حالی که در بازی سه‌شنبه در منچستر 55 دقیقه اینطوری بودیم. سیتی در سطح بالای تکنیکی و تاکتیکی قرار دارد اما حس می‌کنم بازیکنانم به لیگ اهمیت بیشتری می‌دهند. لیگ قهرمانان خسته کننده است اما اینکه در آن باشی، فوق‌العاده است و باید تمام تلاشمان را برایش بکنیم. اگر در ذهن چیزی وجود داشته باشد تغییرش سخت است. به هر حال ما در اروپا شانسی برای رفتن تا آخر نداریم هرچند می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم.»

او درباره بازی گفت: «با توجه به این مسابقه، شوت‌های در چارچوب و سلطه بر زمین مسابقه، ما در این بازی دو امتیاز از دست دادیم اما اگر همینطور ادامه دهیم تیم‌های زیادی نیستند که بتوانند از ما امتیاز بگیرند.»

مربی 58 ساله ناپولی از سمیر هاندانوویچ دروازه‌بان اسلوونیایی اینتر به طور خاص تمجید کرد: «او دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است و در حال حاضر یکی از بهترین‌های اروپا. بنابراین چنین عملکردی از او عادی بود.»

لوچانو اسپالتی مربی اینتر گفته بود ساری که در بانک کار کرده اگر در آن سمت می‌ماند وزیر اقتصاد می‌شد. از ساری درباره شغل مربی اینتر پرسیدند که گفت: «با این بازی که من دیدم او باید وزیر دفاع می‌شد.»

اسپالتی که تیمش با این تساوی فاصله دو امتیازی خود با صدرنشین مقتدر لیگ را حفظ کرد، گفت: «این بازیکنان شایسته تعریف هستند چون شما همیشه می‌گویید ما خوش شانس هستیم- که از این بابت خوشحالیم- اما شانس واقعی ما کار با این بازیکنان است. شاید از نظر شما اینطور نباشد اما واقعا هست. ما بازی خوبی انجام دادیم اما می‌توانست بهتر باشد. ناپولی خیلی خوب بود، گاهی اوقات حس می‌کردی برابر فرازمینی‌ها بازی می‌کنی چون با فوتبال تک ضربشان هر کاری می‌کردند. فوتبال مالکانه و سریع این تیم عالی است. گاهی توپ را با سرعت هزار مایل در ساعت می‌چرخانند. من نمی‌توانم تیمم را به آنجا برسانم برای همین گرفتن یک امتیاز مثبت است بخصوص که فرصت برای گرفتن بیشتر از این هم داشتیم.»

منبع: فوتبال ایتالیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز