خبرگزاری کار ایران

زازا به جای بلوتی به ایتالیا دعوت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۳۵۴

سیمونه زازا احتمالا به اردوی تیم ملی ایتالیا برای بازی با سوئد دعوت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ایتالیا در پلی‌آف جام جهانی با سوئد بازی دارد و برای حضور در این رقابت‌ها، باید از سد سوئد عبور کند. از سوی دیگر، آندره‌آ بلوتی از هفته آینده می‌تواند تمرینات ورزشی خود را از سر بگیرد و زانویش خوب شده است اما برگرداندن او به تیم ملی ریسک بسیار بزرگی خواهد بود.

جام‌پیرو ونتورا به این ترتیب به این نتیجه رسیده که زازا بهترین گزینه برای جانشینی بلوتی است. زازا در برد چهار بر صفر والنسیا برابر سویا در این هفته لالیگا، دوباره گل زد و اکنون نخستین بازیکن خارجی والنسیا از سال 1977 شده که در پنج مسابقه پیاپی گل می‌زند. در سال 1977، ماریو کمپس آرژانتینی هم موفق به چنین کاری شد.

زازا همچنین به‌عنوان بهترین بازیکن ماه لالیگا انتخاب شده و در جدول گلزنان، در حالی دوم است که لیونل مسی رده اول را به خود اختصاص داده است. این بازیکن 26 ساله مقابل مالاگا هم هت‌تریک کرده است. زازا در سطح ملی عملکرد فوق‌العاده‌ای برای ایتالیا نداشته و در 16 بازی برای این تیم، تنها یک گل زده است. او در ضربات پنالتی دیدار با آلمان در یورو 2016 هم ضربه‌اش را به شکل بدی از دست داد. با این حال شاید او این بار ستاره ایتالیا شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز