خبرگزاری کار ایران

جواب عجیب پرز به منتقدان بنزما؛ او لاکچری است!

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۹۲۳

رئیس باشگاه رئال مادرید به منتقدان مهاجم فرانسوی این تیم پاسخ عجیبی داد.

به گزارش ایلنا، پس از انتقاداتی که گری لینکر، گزارشگر محبوب انگلیسی، درباره عملکرد کریم بنزما مطرح کرد فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، از مهاجم فرانسوی‌اش حمایت کرد و معتقد است هیچ مهاجمی وجود ندارد که به اندازه او پیراهن لوس بلانکوس را برتن کند.

پرز در این خصوص به El Partidazo de Cope گفت: بنزما هشت سال در رئال بوده و این نهمین فصل حضور اوست. او به باشگاه وفادار است و جای نگرانی درباره او وجود ندارد.

رئیس باشگاه که علاقه زیادی به بازی مهاجم 29 ساله دارد، اینگونه ادامه داد: من به صحبت‌های لینکر فکر نمی‌کنم، برایم مهم نیست. این اتقاق می‌افتد که مردم بنزما را از تعداد گل‌های به ثمر رسیده او قضاوت می‌کنند. بنزما در دیدار مقابل ایبار برای مارسلو پاس گل ارسال کرد. من همیشه می‌گویم که بنزما بازیکنی بین زیدان و رونالدو نازاریو است. او مانند رونالدو گلزنی می‌کند و مثل زیدان در لمس توپ موفق است؛ بنزما لاکچری است. 

بعد از بازی برابر ایبار چند نفر به من گفتند: چگونه از بنزما انتقاد می‌کنی، پرز افزود: گل مارسلو چشمگیر بود اما پاس بنزما بخش اصلی آن بود. به کسانی که معتقد هستند بنزما بازیکن متفاوتی است می‌گویم  بروند و بازی برگشت برابر اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کنند؛ به دریبلی که بنزما زد و سه بازیکن را محو کرد، قبل از اینکه پاس گل را برای ایسکو ارسال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز