خبرگزاری کار ایران

نشست وزیر ورزش و جوانان با اعضای کمیسیون عمران مجلس در مجموعه ورزشی آزادی

دکتر سلطانی فر: وظیفه ما در قبال مجموعه ورزشی آزادی حفظ، نگهداری و توسعه آن است

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۲۲۴

وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از ورزشگاه آزادی گفت: لازم است ردیف مستقلی در بودجه سال آینده برای بازسازی، مرمت و نگهداری مجموعه ورزشی آزادی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکترمسعود سلطانی فر پس از نشست با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که بعد از ظهر امروز در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار شد گفت: مجموعه ورزشی آزادی یکی از بزرگترین مجموعه های منطقه و بزرگترین مجموعه کشور است. خوشبختانه در سال های پیروزی بعد از انقلاب جهت ایجاد توازن و برخوردارکردن مناطق مختلف کشور از امکانت ورزشی در همه استان های کشور استادیوم های بزرگی مثل استادیوم 75 هزار نفری نقش جهان اصفهان، 50 هزار نفری پارس شیراز، غدیر اهواز، یادگار امام تبریز، ثامن مشهد و 20 استادیوم 15000 نفری در مراکز استان ها ساخته شده است. همچنین حدود 45 استادیوم پنج هزار نفری در سایر شهر های کشور در حال ساخت است که پنج، شش عدد از آنها تمام شده و بقیه در حال اتمام است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: کارنامه نظام جمهوری اسلامی از جهت ساخت و ساز در استان ها بسیار کارنامه خوبی است اما وظیفه ما در قبال مجموعه ورزشی آزادی که قبل از انقلاب در تهران ساخته شده است حفظ، نگهداری و توسعه آن است. بخشی از استادیوم های این مجموعه در 43 سال گذشته با توجه به بهره برداری های مختلفی که از آن شده نیاز به تعمیر و بازسازی دارد که استادیوم یکصد هزار نفری از جمله آن است. با توجه به مشکلاتی که وجود داشت با نظارت و هماهنگی با مشاورین مختلف ما بازسازی مرحله به مرحله استادیوم آزادی را آغاز کردیم و همزمان با بازسازی از آن بهره برداری هم می کنیم.

دکتر سلطانی فر در خصوص سایر مکان ها و سالن های مجموعه آزادی گفت: در مجموعه ی پنج سالن هم اقدامات بسیار خوبی جهت بازسازی و بهره برداری مناسب صورت گرفته و استخر تمرینی این مجموعه هم که سالها بلا استفاده بود با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در حال بازسازی است.

وزیر ورزش و جوانان در مورد هدف از دیدار امروز با نمایندگان مجلس گفت: ما با توجه به منابع محدودمان همه امکانات از منابع مختلف را تزریق کردیم و تا جایی که توانستیم اقدامات لازم برای تعمیرات مجموعه را انجام دادیم. برای ادامه این روند لازم بود از منابع جدیدی استفاده کنیم. مسئولین سازمان برنامه و بودجه توجیه هستند و لازم بود نمایندگان مجلس را هم در این خصوص توجیه کنیم و بتوانیم در بودجه سال 97 ردیف مستقلی برای تعمیرات، بازسازی و توسعه این مجموعه بگنجانیم.

دکتر سلطانی فر در پایان گفت: ان شاء الله بازدید امروز نمایندگان مجلس بتواند در خصوص تصویب این ردیف بودجه به ما کمک کند و بتوانیم این مجموعه را که محل برگزاری مسابقات بین المللی ما است بهتر از گذشته حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز