خبرگزاری کار ایران

پیام پرمهر خانواده مرحوم آشتیانی خطاب به مردم، اهالی ورزش و رسانه ها

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۵۹۳

خانواده مرحوم اشتیانی در پیامی از اهالی ورزش و مردم تشکر کردند.

به گزارش ایلنا، خانواده مرحوم ابراهیم آشتیانی در بیانیه ای از اهالی رسانه، مردم ایران و اهالی ورزش تشکر و قدردانی کردند.

در این اطلاعیه امده است: فقدان همسر و پدری مهربان، تحصیلکرده و پرافتخار که مایه فخر ما بوده و هست، ضایعه ای تلخ است که هنوز آن را باور نکرده ایم اما از همسر و پدر آموخته ایم، باید تسلیم مشیت الهی بود. در طی سه ماه اخیر روزهای سختی بر پدر برگذشت اما او راضی به زحمت و ناراحتی جامعه فوتبال و هواداران نبود. پدرمان دوست داشت همان تصویری از ایشان در ذهن هواداران باقی بماند که در خاطر داشتند به همین دلیل خبر به کما رفتن و بیماری پدر در ایام محرم و بعد هم ترخیص از بیمارستان هرگز رسانه ای نشد و جز معدود افرادی از آن آگاه نشدند چرا که پدر دوست نداشت اسباب زحمت همبازیان و اهالی ورزش شده و خاطر دوستدارانش را مکدر کند.

در این روزها که سخت ترین روزهای زندگی مان را بعد از سفر ابدی همسر و پدر عزیزمان سپری می کنیم ابراز همدردی خالصانه، عاشقانه و صمیمانه خانواده بزرگ ورزش و فوتبال ایران، رسانه ها و هواداران تسلی خاطرمان بود. نمی شود از تک تک این بزرگان و عزیزان یاد کرد اما وظیفه خود می دانیم قدردان ابراز همدردی همه و همه باشیم.

از وزیر محترم ورزش و جوانان و معاونین شان، ریاست کمیته ملی المپیک، ریاست و مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که در همه روزهای بیماری و درگذشت پدر جویای احوال ایشان و ما بودند، از مدیریت و هیات مدیره باشگاه و اعضای تیم پرسپولیس، استقلال و همه باشگاهها و نهادهایی که با حضور در مراسم ها و یا صدور پیام با ما ابراز همدردی کردند، صمیمانه تشکر می کنیم و وظیفه خود می دانیم از اهالی رسانه که همواره پدرمان خود را مدیون خبررسانی و تلاش آنها می دانست، صمیمانه تقدیر کنیم که در طی این سالیان افتخارات پدر را به نسل جدید منتقل کرده و در نکوداشت شان در این روزها سنگ تمام گذاشتند نهایت تقدیر را داشته باشیم. از همبازیان پدر در تیم ملی، شاهین و پرسپولیس، پیشکسوتان و هواداران فهیم استقلال، تراکتورسازی و دیگر تیم ها و همه پیشکسوتان عزیز و بزرگان ورزش و فوتبال و فدراسیون هایی که به طرق مختلف با ما ابراز همدردی کردند ممنونیم و سلامتی و سربلندی شان را آرزو می کنیم.

از هواداران و مشوقین با معرفت و قدردان پرسپولیس که در این ماهها چه در به هنگام بیماری و چه پس از درگذشت با انتشار پست، کامنت و حضور پرشور خود در مراسم ها با ابراز همدردی های خالصانه خود به ما تسلی خاطر دادند و از افتخارات و خاطرات خود با پدر یاد کردند، بی نهایت ممنونیم و از اعضای دو تیم پرسپولیس و استقلال و هواداران سرخابی حاضر در دربی 85 و همه آنهایی که به نوعی یاد و خاطره ستاره اسبق تیم ملی و پرسپولیس را گرامی داشتند، تشکر می کنیم. همچنین از دانشگاه تهران، دانشکده تربیت بدنی و اساتید و شاگردان پدر در دانشگاهها که در این روزها خود را شریک غم ما دانستند، تشکر کرده و در پایان وظیفه خود می دانیم تشکر و تقدیری ویژه و صمیمانه داشته باشیم از مدیریت و کادر اجرایی شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس که زحمت برگزاری تمامی مراسم های برگزار شده بر عهده آنها بود و صادقانه و خالصانه لحظه لحظه در کنارمان بودند بی آنکه کسی از این همه تلاش اقایان علی پروین، حمید استیلی و سعید شیرینی آگاه شود. ممنونیم از مهر و محبت و ابراز همدردی های تان. انشااله که بتوانیم در شادی های تان جبران کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز