خبرگزاری کار ایران

علی لطیفی:

شفیعی پنالتی خراب کرد اما پاداش گرفت / شاید در حذف ما خیریتی بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۶۶۵

سرمربی اکشین البرز معتقد است شاگردانش برابر تیم لیگ برتری نمایش فوق العاده‌ای داشتند و از نظر او انها بازنده نبودند.

علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره تقابل شاگردانش برابر گسترش قولاد تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی را در خانه تیم لیگ برتری انجام دادیم و تفکرات سرمربی و بازیکنانشان را می‌شناختیم. موقعیت‌های ما بهتر از تیم حریف بود و سه موقعیت تک به تک برای گلزنی داشتیم و روی ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر شدیم اما در وقت‌های معمولی و اضافه به نتیجه‌‌ای نرسیدیم.

وی ادامه داد: ضربات پنالتی به بخت و اقبال بازمی‌‌گردد و ضربات تیم حریف در این قسمت از بازی دو بار پس از برخورد به تیرک دروازه تبدیل به گل شد. از نظرمن بازیکنان ما برنده زمین هستند و ما نباختیم. برنده واقعی تیم ما بود چون با تمام وجود در خانه حریف جنگیدیم. این توانایی بازیکنان ما را نشان می‌دهد و روز به روز بهتر می‌شویم و خوشبختانه طوری بازی می‌کنیم که تمام کارشناسان تیم ما را به عنوان یک تیم فوق العاده می‌بینند و تماشاگران بازی می‌دانند که عالی هستیم.

لطیفی خاطرنشان کرد: در بازی مقابل گسترش ۵ بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم و این ضربه بزرگی به ما زد. وقتی بازیکنان اصلی نیستند تیم طبیعتا باید دچار افت شود ولی اینگونه نبود و بازیکنان طوری بازی کردند که به تک تک آنها افتخار می‌کنم. باور دارم که اگر در لیگ برتر بودیم حتما بهترین می‌شدیم و همیشه مدعی بودیم. در تیم ما فردگرایی معنی ندارد و قبل از پنالتی به بازیکنان گفتم که در صورت صعود و سقوط برنده واقعی شما هستید. شاهین شفیعی پنالتی خراب کرد اما باشگاه مبلغ ۱۰میلیون تومان پاداش را در نظر گرفت. همین که در این شرایط و فشار قرار می‌گیرد و چالش را می‌پذیرد برای ما باعث خوشحالی و افتخار است. قطعا به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

سرمربی اکسین با تمجید از عملکرد شاگردانش افزود: اگر بازی به پنالتی کشیده نمی‌شد تا فردا هم از گسترش گل نمی‌خوردیم. فرصت‌های ما در طول بازی اگر به گل تبدیل می‌شد می‌توانستیم صعود کنیم. به بازیکنانم هم گفتم شاید خیریتی در حذف شدن ما در این جام بود تا تمرکز ما به رقابت‌های لیگ دسته اول تعلق بگیرد. هیچ برنامه‌ای برای جام حذفی نداشتیم اما دو تیم خوب لیگ برتری را حذف کردیم. 

لطیفی درخصوص داور دیدار مقابل گسترش فولاد گفت: داور این بازی فوق العاده بود. از او ممنونم و هیچ کسی اعتراض نداشت. در چند صحنه هم سوت را به ضرر ما زد اما مشخص بود اگر اتفاقی می‌افتد سهوی است و در کل قضاوت خوبی را شاهد بودیم. در لیگ یک چون نظارتی وجود ندارد داوران هرکاری دوست دارند انجام می‌دهند. اگر ناظر دقیقی حضور داشته باشد چنین اتفاق‌هایی را شاهد نخواهیم بود.

سرمربی اکسین درباره بازی برابر بادران در هفته یازدهم لیگ دسته اول عنوان کرد: بازیکنان ما ۱۲۰ بازی پرفشار را تحمل کرده‌اند و می‌شود برنامه ریزی‌ها را اینجا نقد کرد. ما باید با تیمی بازی کنیم که ۱۰ روز استراحت کرده است. این برای ما مشکل ساز خواهد بود ولی بازیکنان ما با غیرت حاضر می‌شوند تا در نیم فصل اول جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز