خبرگزاری کار ایران

نصرتی: نقطه قوت و ضعف استقلال را می‌دانیم / پرسپولیس مستحق برد بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۳۱۴

مدافع نفت تهران اعلام کرد که شاگردان حمید درخشان برای دیدار برابر استقلال تهران آمادگی کامل دارند.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار با استقلال تهران در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خوب و با روحیه‌ای را برای این بازی پیگیری کردیم و با نظم خاصی هم پیش می‌رویم. نقطه قوت و ضعف استقلال را می‌دانیم و ان شاء‌الله  که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. 

نصرتی ادامه داد: سرمربی جدید استقلال به زمان نیاز دارد تا بتوانید عملکرد این تیم را ارزیابی کنید. تیم استقلال همیشه بزرگ بوده و باشگاه ریشه دار است. آنها یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران هستند و نتایج هفته‌های ابتدایی‌شان قابل قبول نبوده ولی به وضعیت بهتری دست پیدا می‌کنند و می‌دانیم که بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت. قرار شده در روزهای آینده وضعیت باشگاه مشخص شود تا با کمک مسئولین مشکلاتمان برطرف شود و نماینده خوبی برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

مدافع سابق پرسپولیس درباره عملکرد سرخابی‌ها در دربی 85 عنوان کرد: از نظر من کیفیت بازی بالا نبود و با توجه به شرایط دو تیم طبیعی بود که چنین بازی را شاهد باشیم. پرسپولیس در مجموع از استقلال بهتر بود ولی پس از به گل رسیدن در لاک دفاعی حضور داشت. با اینکه دو تیم موقعیت‌های مناسبی داشتند ولی پرسپولیس مستحق برد بود بازیکنان دو تیم ریسک کمتری کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز