خبرگزاری کار ایران

پاداش مدیرعامل خونه به خونه به شاگردان نکونام

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۵۲۷

مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران با اعضای این تیم نشستی صمیمی ترتیب دادند.

به گزارش ایلنا، قاسم حسن زاده امیری، مدیرعامل باشگاه خونه به خونه و جواد حسن زاده امیری قائم مقام باشگاه بابت صعود تیم فوتبال خونه به خونه مازندران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و همچنین به مناسبت روز جهانی مربی نشستی گرم و صمیمی با اعضای کادر فنی، بازیکنان و عوامل این تیم برگزار کردند.

مدیرعامل باشگاه خونه به خونه در ابتدای این نشست ضمن تبریک بابت صعود به مرحله یک چهارم جام حذفی، روز جهانی مربی را نیز به جواد نکونام و سایر اعضای کادر فنی تبریک گفت.

قاسم حسن زاده امیری، ضمن ابراز تشکر از بازیکنان تیم بابت عملکرد قابل قبول و رضایت بخشی که مقابل سیاه جامگان داشتند، ابراز امیدواری کرد دیدار این هفته مقابل گل گهر سیرجان را نیز به حول و قوه الهی با پیروزی پشت سر بگذارند.

در ادامه این مهمانی، مربیان و بازیکنان تیم خونه به خونه لحظات خوشی را در کنار مدیرعامل تیم سپری کردند و در پایان این مهمانی نیز از اعضای تیم به صرف ناهار پذیرایی شد.

گفتنی است، مدیرعامل باشگاه خونه به خونه پاداش پیروزی تیم مقابل سیاه جامگان و صعود به مرحله بعد جام حذفی را به حساب اعضای کادر فنی، بازیکنان و عوامل تیم واریز کرد.

تیم خونه به خونه در هفته یازدهم لیگ یک ساعت 15 عصر چهارشنبه در سیرجان به مصاف گل گهر خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز