خبرگزاری کار ایران

نبرد آقای گل‌ها در ایستگاه یازدهم؛

شانس کدام مهاجم برای گلزنی بیشتر است؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۷۵۸

4 گلزن برتر لیگ در هفته یازدهم ماموریت‌های دشواری دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ پس از گذشت ده هفته از رقابت‌های لیگ برتر و رسیدن به هفته یازدهم، شانس‌های آقای‌گلی لیگ برتر هم کم کم مشخص شده و حساب خود را از سایرین جدا می‌کنند. هر چند که هنوز برای قضاوت در این زمینه زود است ولی 4 گلزن بالای جدول در حال حاضر هم از آمادگی بالایی برخوردار بوده و هم انگیزه زیادی برای کسب کفش طلا در لیگ برتر دارند. عیسی آل‌کثیر، محمد قاضی، مرتضی آقاخان و علی‌ علیپور چهار گلزن برتر لیگ هستند که هر هفته در کنار تلاش برای پیروزی تیمشان، به دنبال سبقت گرفتن از یکدیگر در جدول گلزنان هستند. به همین بهانه دیدارهای هفته یازدهم را بررسی کردیم تا شانس گلزنی هر کدام در این هفته از رقابت‌ها را بسنجیم.

 

محمد قاضی: کار دشوار  مقابل فولاد

فولاد خوزستان با 8 گل خورده در 10 بازی عملکرد چندان بدی در خط دفاعی نداشته و یکی از چند خط دفاع خوبی لیگ برتر است. ضمن اینکه 3 کلین‌شیت و تنها 2 گل خورده حاصل کار این تیم در 5 دیدار اخیر بوده است که نشان می‌دهد فولاد تیمی نیست که به این راحتی گل بخورد. در هر صورت قاضی با 7 گل زده از 10 بازی آقای گل لیگ برتر است و نشان داده در دیدارهایی که تیمش هم خوب نیست می‌تواند خودش گلزنی کند و دلش نمی‌خواهد فاصله ایجاد شده با رقبایش را از دست بدهد.

 

عیسی آل‌کثیر؛ دروازه استقلال باز می‌شود؟

نفت تهران کار سختی مقابل استقلال و هوادارانش دارد و این ماموریت دشوار برای آل‌کثیر، مهاجم اول نفتی‌ها هم هست. البته استقلال معمولاً در دیدارهای اخیر حداقل یک گل را در هر بازی خورده است و حتی مقابل نساجی لیگ یکی هم خط دفاع این تیم موفق به ثبت کلین‌شیت نشده است. در هر صورت باید دید آل‌کثیر موفق به فتح دروازه حسینی می‌شود یا نه. این مهاجم با شش گل زده نزدیک‌ترین تعقیب کننده محمد قاضی است.

 

علی علیپور؛ ادامه روند گلزنی در غیاب طارمی

مهاجم پرسپولیس توانسته تا حد زیادی بار خط حمله سرخپوشان در غیاب مهدی طارمی را به دوش بکشد و در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته است. گلزنی در دو دیدار پیاپی سرخپوشان مقابل نفت و استقلال آمادگی بالای این بازیکن را نشان می‌دهد و باید دید در دیدار مقابل سایپا هم موفق به گلزنی می‌شود یا نه. سایپا در دیدارهای اخیر خود کلین شیت نداشته و مقابل پدیده هم 3 گل دریافت کرد تا نشان دهد خیلی هم نفوذ ناپذیر نیست. علیپور 2 گل با صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

 

مرتضی تبریزی؛ دقیقا کجایی؟

تبریزی هم 5 گله است و در جمع بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد ولی جالب است بدانید که 4 گل از این 5 گل را در یک بازی مقابل استقلال خوزستان به ثمر رسانده و در 4 هفته اخیر هم پایش به گلزنی باز نشده است. ذوب‌آهن در تبریز باید به مصاف تراکتورسازی برود، تیمی که به خاطر مصدومیت‌های زیاد مدافعانش اوضاع خوبی ندارد گلزنی مقابل این تیم شاید خیلی سخت نباشد ولی عملکرد سینوسی تبریزی و طولانی شدن مدت گل نزدنش می‌تواند برای ذوب‌آهن نگران کننده باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز