خبرگزاری کار ایران

فجرسپاسی به تراکتورسازی بازیکن نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۱۴۶

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی اخبار اخیر در مورد انتقال بازیکن به تراکتورسازی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این روز‌ها صحبت‌هایی مبنی بر انتقال بازیکن از تیم فجرسپاسی به تراکتورسازی شنیده می‌شود اما مدیرعامل باشگاه آن را تکذیب می‌کند.

رسول فلاح می‌گوید: صحبت‌های اینچنینی اصلا صحت ندارد. من در این رابطه چیزی نشنیدم و طبیعی است که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد، ما به بازیکنان‌مان نیاز داریم و علاوه بر آن نیز ما سپاه فجر هستیم و تراکتورسازی سپاه عاشورا و نمی‌توانیم بازیکن به هم منتقل کنیم. باور کنید ما از ترس مصدوم دادن راضی به حضور در جام حذفی نبودیم، چون هدف ما و خواسته هواداران‌مان چیز دیگری است اما همان کسانی که بعد از برد ما مقابل ذوب‌آهن سکوت کرده بودند، بعد از گل خوردن ما در وقت‌های اضافی بازی تراکتورسازی لب به سخن‌های بیهوده باز کرده‌اند که نمی‌خواهم پاسخی بدهم اما دردآور این بود که طوری وانمود کردند که انگار ما از یک تیم لیگ یکی با اختلاف گل بالا شکست خورده‌ایم و یا این نتیجه در طول 90 دقیقه رقم خورده است.

وی افزود: به بازیکنان و کادر فنی تیمم هم خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم که به واقع از ابتدای بازی، شرافتمندانه و با تمام وجود به میدان رفتند و مطمئنم کسی کم نگذاشت و تمام کسانی که در استادیوم و از تلویزیون این بازی را دیدند به غیرت بازیکنانم که این روزها را باید در لیگ‌ یک سر کنند، درود فرستادند. تیم ما بدون توجه به نام حریف، فوتبال بی‌نظیری بازی کرد و همواره از حریف که از حمایت تماشاگران پرشورش برخوردار بود، پیش بود؛ ضمن اینکه گل فوق‌العاده امین شجاعیان هم این دلاوری بچه‌ها را می‌رفت تا ماندگار کند اما اتفاقات فوتبال اجازه نداد تیمی که تا دقیقه91 از حریفش پیش افتاده، برنده به خانه برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز