خبرگزاری کار ایران

ربیع خواه به موهایش ژل نمی‌زند و بازیکن فوق العاده‌ای است

برانکو: سایپا چیزی برای از دست دادن نداشت / تمرین‌ می‌کنیم که قهرمان شویم

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۲۸۹

سرمربی سرخپوشان تهرانی در نشست خبری پس از دیدار برابر سایپا به منتقدان مدافع پرسپولیس واکنش نشان داد

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: خیلی راضی و خوشحال هستیم از این برد. بازی مهم و سختی بود.  یک بار دیگر مثل همیشه به خاطر این برد قشنگ تبریک می گویم. یک دوره سخت را پشت سر می‌گذاریم.

وی ادامه داد: به هواداران ام تبریک میگویم. کیفیت زمین چندان جالب نبود. تیم حریف هم محکم کار می کرد. می دانستیم نتیجه دو هیچ نا امن بود. به دنبال گل سوم بودیم. به حریف اجازه خلق موقعیت را ندادیم. منتظر تعطیلات هستیم تا برای بازی بعد ریکاوری داشته باشیم. ما دنبال گل دوم بودیم. موقعیت هم داشتیم. حریف هم چیزی برلی از دست دادن نداشت.

سرمربی پرسپولیس درباره قهرمانی پرسپولیس و قول قهرمانی به هواداران خاطرنشان کرد: من هر چه دلتان بخواهد قول می دهم. سوال جالبی نیست. تمرین‌ می‌کنیم که قهرمان شویم. چه کسی می تواند قول بدهد که ما برنده شویم و  قهرمان؟ از اول فصل گفتیم قهرمانی در لیگ و آسیا و حذفی را می خواهیم.

برانکو درباره حضور محسن ربیع خواه در ترکیب سرخپوشان اظهار داشت: ربیع خواه بازی می کند چون خوب کار می کند. او باهوش است و تمرکز دارد. برای تیم ما مهم است. او شاید زیبا بازی نکند اما در خدمت تیم است و همچنین به موهایش ژل نمی‌زند.

وی در مورد بازی عقب‌افتاده پرسپولیس در لیگ و جام حذفی گفت: این تعطیلی برای مشکل است اما برنامه تیم ملی است و کاری از دست ما برنمی آید. بشار هم به همراه 6ملی پوش در تعطیلات در تمرینات نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز