خبرگزاری کار ایران

اتوبان ما و فدراسیون فوتبال یک‌طرفه است

درویش: در دو صحنه بازیکنان سایپا برای پرسپولیس بازی کردند/ وقتی داور علیه ما سوت می‌زند چرا بازیکن را جریمه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۲۹۹

مدیرعامل سایپا نسبت به شکست 2 بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، رضا درویش پس از شکست 2 بر صفر سایپا برابر پرسپولیس در مورد این بازی اظهار داشت: غیر از دو صحنه‌ای که بازیکنان سایپا برای پرسپولیس بازی کردند، در سایر دقایق بازی عملکرد خوبی داشتند و در مجموع بازی خوبی بود. ما نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم چرا که امروز بازیکنان سایپا در نقش بازیکنان پرسپولیس ظاهر شدند! 

وی با گلایه از مسئولان فدراسیون فوتبال برای در اختیار قرار ندادن چند ملی‌پوش جوانان این تیم به باشگاه، گفت: دوست نداشتم زمانی که بازنده بازی هستیم این صحبت را مطرح کنم. امروز با تاج و ساکت صحبت کردم و گلایه‌ام را به آنها منتقل کردم. شما یک باشگاه به من بگویید که این تعداد ملی‌پوش را در رده‌های سنی مختلف به تیم‌های ملی داده باشد. این خیلی بد است که ما این همه در خدمت فوتبال ملی باشیم اما در نهایت فقط باشگاه ما آسیب ببیند.

درویش گفت: از مسئولان خواهش کردیم که 2 بازیکن ملی‌پوش جوانان ما به جای اینکه صبح پرواز کنند شب این کار را انجام دهند چرا که بازیکنان مصدوم زیادی در ترکیب خود داشتیم و به ناچار باید از حضور جوانان استفاده می‌کردیم. متاسفانه اتوبان ما و فدراسیون یکطرفه است و دیدید که امروز با درخواست ما موافقت نکردند. ما هم باید مثل بقیه تیم‌ها بازیکن‌سازی نکنیم و فقط به فکر خودمان باشیم. فرق ما با بیش از 25 ملی‌پوش با بقیه تیم‌ها چیست؟ بازیکن خودمان را به ما ندادند و قطعا حالا می‌گویند چون ما باخته‌ایم این حرف‌ها را مطرح می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد میزان رضایتش از کادر فنی این تیم،‌گفت:‌ وظیفه کادر فنی این است که تیم را آماده کند. بازی امروز را آنالیز کنید و ببینید که آیا موقعیت‌های گل تیم ما بیشتر و بهتر بود یا موقعیت‌های گل پرسپولیس؟ متاسفانه اشتباهات فردی و داوری تیم ما را دچار مشکلات روحی و روانی می‌کند و کادر فنی مجبور است فقط به بازیکنان بگوید که اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است اما نمی‌دانم چرا این اشتباهات همیشه علیه ما بوده است. بدون شک این اتفاقات ذهن بازیکنان ما را خراب می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان سایپا جریمه خواهند شد یا خیر، عنوان کرد: وقتی داور علیه ما سوت می‌زند ما باید بازیکنان‌مان را جریمه کنیم؟ 

درویش در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است مهدی ترابی برای گذراندن خدمت سربازی‌اش به تیم تراکتورسازی برود، تصریح کرد: این موضوع را باید از خودش بپرسید. آیا او می‌خواهد درسش را رها کرده و به خدمت سربازی برود؟ اگر هم برود بعد از اتمام دوران خدمت سربازی به سایپا برمی‌گردد. تیم ما متکی به فرد نیست. سال قبل چندین ماه ترابی را در اختیار نداشتیم چون در اختیار تیم ملی بود و مصدوم شده بود. حال سؤال من این است که چه کسی از این موضوع ضرر کرد؟ 

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اظهارات اللهیار صیادمنش مبنی بر اینکه در تمرینات سایپا حاضر نخواهد شد، گفت: این بازیکن با ما قرارداد دارد و فکر نمی‌کنم بازیکن بتواند برای مربی خط مشی تعیین کند. متاسفانه بازیکنان ما وقتی در یک مسابقه دو گل می‌زنند فکر می‌کنند آخرش هستند. امیدوارم این بازیکن مانند خیلی‌ها که آمدند و در حد یک جرقه بودند، نباشد و مشاوران خوبی برای خود انتخاب کند.  صیادمنش تازه اول راه است و برای بزرگ شدن نیاز به زمان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز