خبرگزاری کار ایران

داور باتزی شجاعت نداشت

مهاجری: فولاد چیزی برای ارائه نداشت / دست‌های پشت پرده ما را زمین گیر کرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۳۰۱

سرمربی پدیده مشهد در نشست خبری پس از دیدار برابر فولاد خوزستان

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از تساوی شاگردانش برابر فولاد خوزستان گفت: واقعا ادامه دادن این شرایط نابرابر و بدون عدالت ممکن نیست. مگر ما چقدر زور داریم؟ چقدر توان داریم. آقایان در سازمان لیگ و کمیته داوران تیم‌های چهارم و پنجم جدول با هم بازی می‌کنند؛ کودکستانی‌ها که با هم بازی ندارند! من برای داوری شخصیت قائلم.

مهاجری افزود: ما با مصدومان بازی کردیم، ادامه دادن و کار کردن واقعا سخت است، همه شما اصحاب رسانه فوتبالی هستید، کدام داور روی این صحنه پنالتی می‌گیرد؟ اگر پنالتی هم بود، بازیکن شماره ۷ فولاد زودتر وارد زمین شد، بنابراین باید پنالتی دوباره تکرار می‌شد. چطور داوری حضور بازیکن فولاد را در زمین تشخیص نداد؟ خودم اذیت می‌شوم این حرف‌ها را می‌زنم.

سرمربی پدیده خاطرنشان کرد: برای فولاد احترام قائلم اما امروز آنها چیزی برای ارائه نداشتند و ما تیم برتر میدان بودیم. امروز اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد و دست های پشت پرده باعث شد تا ما مغموم و زمین گیر شویم!

مهاجری تصریح کرد: نمی‌دانم باید چه کاری انجام دهم؟ در رختکن هم به مدیرعامل گفتم برای این چیزها فکری بکند. شرایط نابرابر است و همه چیز لابی‌گری شده است؛ مگر می‌شود 11 هفته تیم ما از داوری ضربه بخورد؟ داوری که شجاعت ندارد و پنالتی می‌گیرد را چه کار کنیم؟ بازیکنان در رختکن می‌گفتند داور پنالتی را گردن کمک و کمک گردن داور انداخته است این نشان می‌دهد آنها شجاعت نداشتند.

وی با انتقاد به سازمان لیگ و کمیته داوران، تصریح کرد: بازی 2 تیم برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم بود. تیم‌هایی که هم امتیاز بودند و بازی نیز حساس بود، آیا نباید داوران بهتر را انتخاب کنند؟ به مدیرعامل گفتم اگر شرایط این طور باشد باید کنار بکشیم. چرا اینقدر هزینه کنیم که داخل زمین بیاییم و بعد به خاطر شرایط غیر فوتبالی امتیاز نگیریم؟ فیلم 11 هفته را ببینید؛ چند بازی امتیاز ما به خاطر داوری گرفته شده و چند امتیاز به حریف داده شده است؟

مهاجری افزود: اگر این بازی در هر جای دیگری بود تماشاگران به خاطر شرایط بد داوری ورزشگاه و بعد سکوها و صندلی‌ها را روی هوا می‌انداختند اما دیدید تماشاگران مهشد چقدر مردم بافرهنگی هستند. ما چوب سکوت و معصومیت خودمان را می‌خوریم اما اینکه فوتبال نیست. ما به صورت حرفه‌ای کار می‌کنیم. امروز با نصف بازیکنان بازی کردیم، بازیکن مصدوم به زمین فرستادیم که باز مصدوم شد. من نمی‌خواستم به نشست بیایم چون حرفی نداشتم و فقط به احترام خبرنگاران آمدم.

وی خاطرنشان کرد: این انتقادات به این دلیل نیست که من بهانه می‌آورم و یا به خاطر بازی پرسپولیس است. اتفاقات عجیب داوری خیلی وقت است که رخ داده اما بازگو نمی‌کردیم و حالا چوب آن را می‌خوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز